miercuri, 11 iulie 2012

Ţineţi aproape

Aceste randuri sunt adresate celor ce asteapta recenziile cartilor pe care le tot citesc eu. Cat de curand, poate in week-end caci pana atunci nu dispun de prea mult timp, voi publica 3 recenzii calde.

Nono, de Renata Carageani, o carte celebra la ora actuala printre fanii editurii All, pe care nu puteam sa nu o citesc.
Vrajtoarea din casa cu stafii, de Theodor Constantin, un volum de povestiri ce plutesc intr-o atmosfera intunecata.
Si ultima citita,dar nu cea din urma Poveste romantica, de Alan Elsner (sper sa fi scris corect) in posesia careia am intrat prin bunavointa editurii BCC Publishing si care mi-a intarit convingerea ca o carte buna nu este rezervata exclusiv editurlor cu renume. Felicit cu aceadta ocazie aceasta editura pentru alegerile inspirate si prezentarea ireprosabila.

2 comentarii:

  1. Ah, vad ca ai devenit un blogger de nivel de adevarat jurnalist de scandal ! Am sa iau si eu inspiratia si sa incep sa scriu articole de genul..."stati pe faza, urmeaza stiri si dezvaluiri cutremuratoare...in editia viitoare o comparatie statistica cu CIFRE absolute PLUS procente intre judetul Ilfov si judetul Oslo !"

    (LOL ! Nu faceam misto de tine, faceam misto de mine ! Ca zau ca m-a batut si gandul asta cu statisticile...e de fapt mai usor de gasit statistici concrete, chiar si optimiste si sutinatoare de moral, decat sa plagiez de pe wikipedia in mod creativ, adica fara sa se observe prea tare, asa cum am incercat pana acuma cu judetele Iasi si Rogaland !)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...