luni, 30 iulie 2012

O zi teribil de fierbinte

Si la propriu, si la figurat, ziua de azi a tinut in focuri o tara intreaga. De fapt, s-a transformat deja in ieri. M-am abtinut sa-mi argumentez optiunea, parerea legata de acest referendum. Nu o voi face in detaliu nici acum. Dreptul la vot nu este unul ce trebuie exercitat in mod obligatoriu. Am ramas insa cu un gust amar pentru ca optiunea aceasta de a spune NU demiterii si, ulterior, prezentarii la vota fost interpretata de cei din "tabara adversa" drept a fi basist, pedelist etc., ba chiar s-a mers prea departe, contradictia de opinii capatand un caracter personal, cand fiecare are dreptul la opinie, are dreptul de a alege sa voteze sau nu, precum si la propria convingere. Eu nu le port pica acelor cu opinii contrare, celor ce au procedat altfel decat mine. Mi se pare un lucru incredibil ca, si la nivel de familie sa se reflecte razboiul dus la nivel politic. Chiar o fi mai importanta optiunea politica decat relatia cu un membru al familiei? Se pare ca pentru unii, da si acest lucru m-a dezamagit profund. Insa mi-am mentinut decizia pentru ca eu cred ca sunt douachestiuni ce nu trebuie amestecate.  Stiti prea bine ca am criticat si eu regimul lui Baescu, masurile luate, dar am judecat lucrurile prin prisma cunostintelor acumulate in anii de studiu, nu prin balivernele servite cu luingurita la tv. Si cu toate ca familia mea a avut de suferit din cauza acelor masuri, am ales sa gandesc, sa cantaresc ceea ce era de cantarit.  Spe s nu fie cazul sa ne anulam concediul din cauza aceste opinii.

4 comentarii:

  1. Armata e un bun exemplu pentru a intelege viata. Adica acolo este aplicata ideea ca ceea ce nu ai facu bine vei fi nevoit sa reperi pana inveti. Asa cred ca a fost cu politica asta pentru noi, romanii. In '90 am facut greseala de a ne certa intre noi, cand de fapt niciunul dintre noi nu avea nimic de castigat din cearta asta. Acum istoria s-a repetat, ca sa avem posibilitatea de a repara greseala pe care am facut-o fata de semenii nostri, atunci. Greseala noastra de atunci, ca popor (una dintre ele), a fost ca nu am acceptat opinia semenilor nostri, crezand ca numai noi avem dreptate. Acum e timpul sa trecem peste opiniile politice, cand e vorba despre cei apropiati. Asa ca aceasta stare de spirit nu va tine, va trece repede. Deci iti vei petrece concediul asa cum doresti. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci ,nu esti tu de vina ,ci cei care au impus cvorum .In constitutia ,pe care personal o consider cu probleme ,nu este stimulat votul obligatoriu. In consecinta nu poti stabili un cvorum obligatoriu ...Da ,se pare ca nu mai avem drepturi in Romania !Sper sa nu ajungem in situatia de a cere voie sa iesim din casa !Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...