luni, 9 iulie 2012

Şi gata şi masteratul!

Era si cazul. Si am luat si nota 10, spre uimirea mea, caci trebuie sa recunosc ca nu am fost foarte stapana pe mine si in plus, fiind rupta de meiul universitr de ceva vreme, ma simteam cam stinghera. Dar am scapat, si inca repede, am intrat prima la examinare. Mi-am spus poezia si la un moment dat imi simteam vocea tremurand. Atunci au venit intrebarile si m-am descurcat. Cred ca secretul e sa nu taci, sa sporovaiesti acolo, chiar daca reiei idei. Am fost foarte incantata cand s-au strigat notele. Mai mult, cand am timp. Trebuie sa va impartasesc impresiile lasate de vizita in Iasi. Nu m-am dus la renumitul de acum Palas, insa am multe de povestit.

10 comentarii:

  1. Esti no fun.
    La moda sunt doar cei care pica - nu aia care iau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleu ! Daca ai sti ce emotii am avut ! Abia asteptam sa vii sa zici cum a fost, mai ales ca pe Internet, cum zicea si Intuneric, in ultima vreme am tot citit de la diversi care au picat acest examen ! Pai o nota de 10 (zece) la masterat, si inca si de Drept, si inca si cu acel subiect ff complex pe care nu stiu cum de ti l-ai ales, ca eu nu mi-as fi ales asa ceva niciodata, cel mult daca as fi dat ceva la Drept, mi-as fi ales ceva de gen ff specific, de ex "influenta starii civile (casatorit, necasatorit, divortat, in concubinaj, sau vaduv) asupra riscului primirii sentintei maxime in cazul infractiunii de furt simplu, art Cod Penal 227, pedepsibil cu amenda sau inchisoare de la 6 luni la 3 ani, (corectand si pt influenta altor posibili factori, de gen varsta, sex, loc de nastere urban, suburban, sau rural, anotimp, nr personal judecatori in locul respectiv, starea sistemului IT in judecatoria respectiva)" ! Oare asa ceva ar fi acceptabil pt un masterat in Drept, sau ar fi mai mult de nivel de simpla lucrare de licenta, sau o fi de nivel chiar de Doctorat ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.S. Abia astept sa vad ce zici despre Iasi, ca poate plagiez si eu ceva de la tine, (desi eu o sa fiu atent sa NU dau chiar copy-paste), ca tocmai m-am apucat sa incerc sa fac la mine pe blog, cf o idee furata dintr-un comentariu al lui Intuneric, o prezentare comparativa intre judetul Iasi din NE Romaniei si judetul Rogaland din SV Norvegiei !

      Ștergere
  3. Meriti toate felicitarile.
    10 nu obtine oricine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitări! Câte pagini ai plagiat? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum nu, poate la doctorat?:))) toată lucrarea mea n-are de toate câte pagini are copiate dottore.

      Ștergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...