joi, 19 iulie 2012

Completări ale recenziei anterioare

Nu editez pentru ca isi bate joc de mine cursorul si ma duce unde vrea el, dar simt ca puteam spune mai mult, ca nu am spus tot. Dupa comentariul lui Vlad mi-am dat seama ca nu v-am spus care din monumente m-a impresionat cel mai mult. Dar gandindu-ma, nu m-am putut decide asupra unuia.Unele mi s-au parut sumbre, mai ales cele ale lui Lenin. Intr-o seara am vazut un documentar despre statui ale liderilor comunisti din Rusia adunate intr-un fel de parc si imaginea de ansamblu parea chiar sinistra.

Hmmmm, nu ma pot opri asupra unui monument anume, fiecare are ceva al lui, o poveste ce insufleteste cumva piatra rece, implinindu-si menirea de aducere aminte, de evocare a unei personalitati sau eveniment. Dar parca spune mai mult de atat, ca si cum trecutul ar privi prin ochii sterili si ne-ar trage de maneca.


Sper sa mai apara carti in aceasta serie Chronicle, ce a debutat cu acest volum. Intr-un fel, mi-a deschis o poarta spre o noua perspectiva a lecturii.

Multumiri BCC Publishing

3 comentarii:

  1. Asa este Andreea, Viata secreta a monumentelor... este o lectura usoara, dar te impresioneaza si, pe deasupra, iti imbogatesti si cultura generala.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ AIT (pt 22 iulie): cantecul si dansul echivalente unei urari de Multi Ani Traiasca din Norvegia:

    http://www.youtube.com/watch?v=nOW45XodiuE&feature=related

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...