duminică, 2 decembrie 2012

Bun venit, iarnă!

Nu am marcat pe blog ziua de ieri, insa pe unde am fost am fluturat mandra steguletul impreuna cu fii-mea. Ce incantata era cand vedea steaguri pe la balcoane, pe la masini sau in mainile oamenilor...Ziua a fost frumoasa pentru ca am petrecut-o intre noi, fie acasa, fie prin parc, fie lrin centrele comerciale, la joaca. De vreo cateva luni, locurile de joaca sunt destinatiile preferate de printesa si  macar in week-end ne conformam.


Desi aceasta zi nu a debutat asa placut din lipsa de soare si pentru ca, in zi de duminica se redesteapta grijile pentru saptamana noua ce va sa vina, voi incerca sa fac aceasta zi frumoasa, cumva, nu stiu cum. Fara program administraticv, ca de-asta am executat ieri dimineata. Nu ma simt insa in forma, as lenevi in pat, citind dar n-o sa se poata. Calendaristic, este iarna.Semne inca nu sunt, doar in magazine iti dai seama cat de aproape sunt sarbatoruile. M-am crucit holbandu-ma  la rafturile cu jucarii, mai multe ca niciodata, foarte variate, de n-ai sti pe care s-o alegi, copil fiind, le-ai vrea pe toate. Dar si preturi pe masura. Anul asta Mosul se va orienta pe puzzle-uri, abtibilduri si alte chestii educative, ca e plina casa de plusuri si alte zdranganele.


O iarna blanda sa aveti!


A, ati simtit cutremurul? Eu nu si ma mir, data fiind inaltimea la care ma aflam. Asa ca nu am intrat in panica, daca-l simteam era de rau, caci e una din temerile mele. Insa aseara ma simteam cam rau, ori ca nu-mi priiise ceva, ori nu stiu de ce.

2 comentarii:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...