sâmbătă, 8 decembrie 2012

Fapte diverse

Ati fost cuminti? V-a vizitat Mosul? Ce ati primit, cei care ati primit? Sper ca nu facturi neplatite, cum am citit un status pe Facebook. La mine, mai e cazul sa spun ce mi-a adus? Desigur.... carti! Altceva nu mi-as fi putut dori. De data aceasta, Mosul a tintit titluri grele- Muntele vrajit, Fructele maniei, Bestia umana si nu in ultimul rand Castelul, caci, o data ce am citit ceva de Kafka, n-am putut rezista sa mai citesc si alta carte a sa. Ba mi-am dat seama ca mai am una la Bacau in colectia Cotidianul. Ei, a venit timpul sa citesc si eu carti pe care trebuia sa le fi avut demult la catastif ca si citite.


Pe de alta parte, am avut cateva zile tare plimbarete, obositoare in felul lor, dar a fost si placere, si pentru mine si pentru cea mica, noua destinatie e Targul de Craciun de la Universitate. Bine, oricum frecventam zona pentru anticariate, dar ziua. Acum mergem seara, pe intuneric, altfel n-are farmec. Si am cam umblat si ziua si seara prin oras, incat simt oboseala in oase. Am facut si un tur cu masina in zonele cu lumini de Craciun, ca deh, altfel le vezi cu oarece viteza decat mergand la pas. Avem si o mica disputa pe tema decoratiunilor de pe Magheru. Sotul zice ca-s clopotei si eu eram convinsa ca-s braduti. :))

Si cica duminica avem votare, mare eveniment mare, de s-a mutat si gala X Factor cu o zi mai devreme. Eu mi-s pe post de cetatean turmentat. Dar numai partial, fiindca stiu cu cine nu o sa votez, daca ma indur sa o fac. De fapt, eram asa, in proportie de 90% sa nu ma duc, dar cand am vazut din greseala niste personaje trambitand in fata unei adunari ce m-a facut sa-mi amintesc un vers pe care l-am retinut in ciuda varstei fragede pe care o aveam, procentul s-a schimbat la 50%. Dar daca ma duc, nu stiu unde sa stampilez. Nu ma reprezinta nimeni.


Mai bine as sta acasa sa-mi vad de cartile mele, dar parca amintirea celui de-al paisprezecelea congres imi zgarie prea tare urechile. Gata, ca ma enervez, astea nu-s de mine. Oricum aia multi si prosti ce nu voteaza fin proprie convingere, ci convinsi de primari, vecini si antene, sunt mai puternici decat un vot al meu. Merg sa ma delectez cu  Intoarcerea din rai. Noapte buna!

Un comentariu:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...