luni, 9 septembrie 2013

Vrei sa surprinzi? Incearca un Bike trailer

Publicitatea nu cunoaste limite. Nici nu ar trebui, de altfel, sa fie limitata in ceea ce priveste inventivitatea si asta deoarece publicul, potentialii clienti trebuie sa fie mereu surprinsi de ceva nou, ceva deosebit, care sa le ataga atentia asupra unui anumit produs sau serviciu. Dupa cum am mai scris in unele articole anterioare, promovarea unui produs este esentiala pentru succesul sau. Daca nu ajunge la cunostinta potentialilor clienti, eforturile depuse pentru calitatea sa raman nerasplatite. Caile de promovare sunt diverse, dar cu cat sunt mai mult folosite, tind sa-si parda din atractivitate. In urma cu ani buni, cand publicitatea la tv prindea aripi, ne dadeam in vant dupa reclamele din timpul filmelor, le stiam pe de rost, le fredonam, intr-un cuvant, ne placeau. Cu timpul, au ajuns sa ni se para enervante, cei mai multi se arata sacaiti si indignati de fluxul ridicat de spoturi publicitare pe parcursul programelor tv. Apoi, cand au aparut panourile publicitare si bannerele montate pe fatadele cladirilor, le priveam cu aceeasi incantare, pentru ca ulterior sa devina si ele ceva obisnuit. Astfel ca fiecare detinator al unei afaceri ar trebui sa aiba in vedere noi si noi metode de promovare care sa ataga atentia celor ce ar putea sa-i devina clienti. O metoda atractiva prin care iti poti promova afacerea, produsul sau serviciul pe care il oferi pe piata ar putea fi un Bike trailer. Nu-i asa ca suna interesant?


Denumirile englezesti deja nu ne mai ridica multora dintre noi probleme, dar ca sa fiu sigura ca nu exista dubii, sa va explic pe scurt despre ce este vorba- mesajul vostru publicitar (dar nu numai) ajunge sub privirile oamenilor prin intermediul unei biciclete ce are atasat acest dispozitiv pe roti. O metoda mai ecologica de atat nici nu se poate. Si in plus, promoveaza si o viata mai sanatoasa, incurajand folosirea bicicletelor. Asa ceva chiar atrage atentia si suprinde intr-un mod placut. Iar daca nu te gandesti doar la afacerea ta, ci poate la o persoana iubita pe care vrei sa o impresionezi, cum ar arata o declaratie de dragoste sau, mai bine, o cerere in casatorie purtata de un Bike trailer ce trece pe alee chiar in momentul in care va relaxati pe o banca in parc ori serviti un cocktail pe o terasa cocheta?

Ca sa nu mai spun ca un astfel de trailer atasat bicicletei poate fi adaptat si pentru sevicii de livrare la domiciliu- asadar, o resursa cu posibilitati multiple de exploatare, in functie de inventivitatea si dorintele fiecaruia. Si, nu in ultimul rand, este simpla si presupune costuri destul de reduse.


Ideea mi se pare foarte interesanta. Imi plac chestiile ce dau dovada de inventivitate, care ofera ceva in plus fata de restul lumii. Acel ceva ce nu te poate lasa indiferent, ce face sa ti se intipareasca in memorie un anumit mesaj. Daca as avea propria afacere, as lua in calcul aceasta cale de promovare tocmai din motivele enumerate. Dar cum nu am eu stofa de afacerist, ca si potential client, asa ceva m-ar convinge mult mai usor decat deja uzitatele metode de raspandire a mesajului publicitar. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Roberto Bolaño - „Anvers” și nu numai

Sunt doar câteva luni de când am început să îl citesc pe Bolaño și nu mă pot opri. Îi mulțumesc pe această cale scriitorului Radu Găvan c...