sâmbătă, 26 octombrie 2013

CONCURS- Castiga "Istorii despre literatura si orbire", de Julian Fuks


Later edit: 31 octombrie 2013, ora 0:07
Concurs incheiat

Daca recenzia mea de ieri v-a atras atentia asupra ineditelor Istorii despre literatura si orbire, am o veste buna pentru voi. Cu sprijinul Editurii UNIVERS, organizez un mic concurs, avand ca premiu un exemplar al acestei carti. Pentru ca o carte care impresioneaza merita raspandita. Sunt convinsa ca acel care o va castiga imi va impartasi entuziasmul dupa ce o va citi.

Ca sa participati, trebuie doar sa lasati un comentariu- un singur comentariu de persoana- in care sa-mi spuneti de ce ati vrea sa cititi aceasta carte.

Concursul incepe acum si se incheie miercuri, 30 octombrie 2013, ora 23:59. Intrucat aptitudinile mele de jurat sunt cam reduse, las alegerea castigatorului la latitudinea norocului- adica a lui random.org . Voi anunta castigatorul in cursul zilei de joi, 31 octombrie.

M-as bucura sa participati si, de ce nu, sa schimbam impresii de lectura.

Mult succes!

7 comentarii:

  1. Sunt intr-o continua cautare de carti scrise de diversi autori pentru a-mi imbogati jurnalul de lecturi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Para a fi o carte suficient de ciudata pentru mine. Stii ca sunt atras de lecturi din cele mai neobisnuite, iar recenzia ta m-a convins ca trebuie neaparat să citesc cartea lui Julian Fuks.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau sa citesc cartea pentru ca mi-ai starnit curiozitatea si vreau sa descopar aceasta bijuterie literara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Recenzia cartii mi-a placut, mai putin ideea de a participa la un astfel de concurs. De ce? Simplu: nu prea am ,,aptitudini" de castigator! Trebuie sa te inscrii intr-un anumit ,,profil uman" ca sa poti beneficia de o astfel de ... pleasca! Mai ales pentru Borges, unul din scriitorii mei preferati, mi-as dori aceasta carte. Si apoi, nu uitati ca mi-ati recomandat-o spre lectura.
    O zi frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  5. E adevarat ca recenzia este bine construita si iti starneste curiozitatea, insa de la un timp pe mine au inceput sa ma atraga acele carti care dezvaluie povesti despre autori. Chiar daca se bazeaza pe fictiune, aceste carti iti permit daca nu sa te identifici in totalitate cu autorii, atunci macar sa descoperi trairi, sentimente, momente de cumpana asemanatoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie mi-a placut recenzia cartii si sunt curioasa daca cartea in sine imi va placea sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  7. COTUTIU ADRIAN FLORIN30 octombrie 2013 la 14:15

    Titlul pare interesant. Imi doresc aceasta carte.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...