duminică, 4 martie 2012

"Aici sunt banii dumneavoastra..."


In doi ani si ceva, de cand stam aici, constat ca s-au adunat cantitati impresionante de facturi si chitante. M-am apucat sa fac putina ordine, adica sa indosariez pe cele din ultimele doua luni sau mai vechi uitate pe afara. Inainte de Craciun am mutat biblioraftul si teancul de dosare cu acte si copii si tot felul de hartii, intr-o debara, la inaltime, si mi-e greu sa umblu mereu acolo. Astfel ca am tot amanat sa le pun la loc pana s-au adunat mai multe. Si tare placut a fost acum sa le fac fata. Le-am aranjat pe categorii pe cele inca nepuse si am coborat toate teancurile alea, de era sa cad
de pe scaun din cauza greutatii lor.

Dupa impartire, apuca-te Andreea si le baga pe fiecare alaturi de celelalte de acelasi fel. O sumedenie de chilotei ce stau sa plesneasca. A trebuit sa suplimentez numarul lor la fiecare categorie- lumina, intretinere plus caldura, cablu, rate, alte facturi de la masina, extrase de cont s.a.m.d. Am crezut ca nu mai ies dintre  muntii aia de hartii- facturi si chitante. Si nu m-am putut gandi decat ca "Aici sunt banii dumneavoastra..."

Nu stiu cat timp ar trebui pastrate toate, dar o parte din ele sunt obligatorii, cum ar fi actele noastre si hartiile legate de masina, iar altele am fost nevoiti sa le pastram fiind legate de utilitatile casei, pentru a le preda proprietarei la final de sejur.  Voi dupa cat timp va descotorisiti de aceste hartii inutile si deprimante?

4 comentarii:

  1. Mai bine nu te gandesti la asta. O iei razna :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Din propria experienta, e bine sa le tii macar un an de zile. Mai ales cele care privesc diverse taxe si impozite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia atept sa scap de o parte din ele, desi stiu ca se vor aduna altele cu timpul.

      Ștergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...