joi, 8 martie 2012

Un 8 Martie plin de bucurie va doresc!


Acum un an scriam aceste ganduri de 8 martie.

Acum vreau doar sa urez la multi ani plini de fericire tuturor femeilor pe care le cunosc, dar si celor pe care nu le cunosc in mod direct.

 De asemenea vreau sa multumesc celor ce mi-au transmis gandurile lor bune prin alte cai- facebook, mail, sms. Ati adus un zambet pe chipul meu si asta face mult. 

Se pare ca ziua de azi va fi una destul de incarcata, cica ar trebui sa-mi iau singura un mic cadou, caci nu numai ziua mea va fi una plina. E o exceptie anul acesta si sper sa nu devina o regula, initial nici nu am vrut sa aud, dar apoi am inteles si am acceptat sa-i fac pe plac, sa-i usurez oarecum sarcina. Numai ca n-am idee ce as putea sa-mi cumpar, ca sa marchez evenimentul de azi. Probabil ma voi multumi doar cu floricelele pe care sigur ni le va aduce, ca astea se gasesc pe toate drumurile si nu e greu sa le achizitioneze, cum ar fi fost in cazul unui alt cadou.

Nu stiu cum se face, dar azi nu-mi doresc niciunul din maruntisurile pe care as putea sa le cumpar, nu am dorinte in sensul asta, vreau doar liniste, voie buna si stres deloc. Singurele obiecte pe care mi le puteam dori sunt cartile, dar v-am zis ca fac o pauza la cumpararea lor. Si ma tin de cuvant, am casa plina de carti, deci chiar nu e cazul. Ma pastrez pentru targurile de carte ce vor veni in primavara asta. Cred ca sunt una din putinele femei ce nu-si doreste nici haine, nici cosmeticale, de bijuterii nici nu mai vorbesc, nu prea stiu eu ce-s alea. Deci nu fac paguba la casa omului, nu?
 
Sa fiti iubite si fericite, dragi femei!
Take care of your soul...

8 comentarii:

  1. iti doresc o primavara linistita si senina. Asa cum iti doresti tu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doresc sanatate si fericire! Tie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. ACUM,CIND PE PARUL MEU AU NINS MULTE IERNI SI PRIMAVERI IN FLOARE,MI-ADUC AMINTE DE COPILARIA MEA.ERAM LA TARA,ACOLO UNDE AM LOCUIT OPTSPREZECE ANI...CEI MAI FRUMOSI ANI DIN VIATA MEA SI UNDE M-AM SIMTIT LIBERA CA PASAREA CERULUI SUB SALCIMII IN FLOARE,DIN PADUREA CE STRAJUIA SATUL.
    MI-ADUC AMINTE DE LANURILE DE GRIU COPT,PRESARATE,PE ICI PE COLO,CU FLORI DE MAC ROSII,CULOAREA DRAGOSTEI,IN CARE NE PRABUSEAM SI STATEAM ORE IN SIR SUB ARSITA SOARELUI DE VARA.
    MI-ADUC AMINTE DE FURTUNILE DE VINT SI PLOAIE CARE CULCAU LA PAMINT,STEJARII BATRINI SI NOI COPIII PRIVEAM CU INTERES,ACEST SPECTACOL CERESC SI NU NE VENEA SA CREDEM CIT DE MICI SI DE NEINSEMNATI SUNTEM IN UNIVERSUL ASTA MARE.
    ASTA MI SE INTIMPLA SI AZI CIND CRED CA NE ASTEAPTA PRIMEJDII DIN CE IN CE MAI MARI....SI DACA,IN VREMEA ACEEA AVEAM PRIETENI BUNI PE CARE MA PUTEAM BAZA SI IN CARE AVEAM INCREDERE OARBA,OARE DE CE N-O MAI POT FACE SI ASTAZI?
    OARE DE CE NU MAI PUTEM FI COPII INCA O DATA,MACAR O DATA,IN VIATA?....LA MULTI ANI,ANDREEA,CU OCAZIA ZILEI DE 8 MARTIE,ZIUA MAMEI,CEEA CE TU ESTI,DEJA SI MAI ESTI CEVA:O FOARTE BUNA PRIETENA!!!!TE PUP DULCE,ALMA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc pentru superbele randuri si ganduri. Emotionante, cel putin pentru mine. Va pup! La multi ani!

      Ștergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...