miercuri, 7 martie 2012

Ca fapt divers, zic si eu sa nu tac


Da! Eu una m-am saturat de probleme, m-am saturat sa scriu despre ele, dar nu scriu pentru ca vreau, ci pentru ca simt nevoia. Numai ca ele nu dispar doar pentru ca sunt puse pe tapet. De-aia uneori ma gandesc ca e inutil faptul ca scriu despre asa ceva. Cel putin in sens material. Sunt un om stresat. V-am repetat-o de atatea ori incat si propozitia dinainte de ultimul punct devine inutila. Ma recreez citind si scriind. Daca-mi spunea cineva acum 10-15 ani ca aceste activitati le voi face in scop recreativ, cu siguranta as fi pufnit in ras si m-as fi tinut cu mainile de burta. Na, ca-mi vine si acum sa rad numai gandindu-ma la cum ar fi vazut cea de atunci acest fapt.

Inot intre griji si probleme, iar cartile sunt insulele pe care imi trag sufletul. Ca obosesc, se-ntelege. Numai ca ragazul nu e prea lung si nu mai ajung o data la tarm. Cateodata ma gandesc ca tarmul ala va fi probabil taramul celalalt, in cazul in care exista. Ma conving eu atunci, intre timp, doar supozitii. Tot atunci probabil voi avea si timp sa dorm sa ma satur. Sunt nopti in care aproape de ora 1 termin cu treburile si incerc sa ma linistesc si eu. Asta daca nu ma ia fii-mea la treispe-paispe. Cate ore ar trebui sa aiba ziua? Pentru mine, cu siguranta mai multe decat are.

In orice caz, mai ca incep sa ma simt ca si cum as fi in State. N-am fost vreodata acolo si nici nu as merge fiindca eu nu pun piciorul in avion nici sa ma tai. Insa numai pe acolo auzi la stiri ca tot felul de descreierati deschid focul asupra unei  multimi, impuscand tot ce prind. Pentru ca armele sunt aproape la indemana oricui. Ceea ce pare sa fie cazul si la noi, noi care suntem renumiti pentru spaga, verificari si aprobari doar cu stampila.

2 comentarii:

  1. Eu in State am descoperit o libertate de care nu m-am bucurat niciunde in alta parte... Iar cu avionul nu e chiar asa de rau. Ba, sa traversezi Atlanticul, e chiar boring.

    RăspundețiȘtergere
  2. aseara pe toate posturile era o doamna Hara, care raspunzand unui telespectator ii spunea ca influenta pozitiva depaseste influentele negative atunci cand ii acordam aceteia mai multa atentie mai multa importanta
    deci parerea mea este sa incerci sa te incarci cu influente pozitive(ai doua fetite frumoase, un sot bun si un apetit deosebit pentru lectura si recenzii) si sa lasi problemele cotitiene sa devina chiar cotidiene
    nu sa se rezolve de la sine ca asta nu se poate, dar sa fie ceva trecator apar si trec cheltuim si platim strangem si despachetam, etc

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...