luni, 19 martie 2012

Bine v-am regasit!

Va prieste primavara? Nu stiu daca mi-ati simitit lipsa, insa n-am absentat de tot, doar ca nu am mai postat de cateva zile nimic. Am mai comentat  eu cate ceva, sporadic, dar atat. De vineri seara am un musafir, pe sora mea. E o poveste mai lunga, dar macar pot spune ca mi s-a luat una din pietre de pe suflet. Au mai ramas locuinta si celelalte dar in rest suntem bine. Valul de caldura mi-a adus mie dureri de gat iar celei mici un nasuc curgator. 



Week-end-ul a fost astfel destul de diferit, am fost in centru unde sora-mea trebuia sa sustina un interviu, iar noi ne-am plimbat, am avut parte si de curatenie mai ampla in casa si a trecut timpul repede, repede. In dormitor am vreo 3 sacose de Carrefour pline de carti pe care le-am scos din masuta din bucatarie, de se mira sora-mea de unde le-am scos. Si eu m-am mirat ca intr-un spatiu relativ mic de fapt erau indesate o sumedenie. N-am avut timp sa le numar. Si mutarea lor a fost rodul unei dispute, sotul voia sa le duc la tara Hmmmm! Over my body. Pana la urma a renuntat, cred, la idee, vazandu-ma atat de inversunata. Colectia mea de carti macar este folosita, sunt atatea lucruri nemiscate de 2 ani si pe-alea nu le-a dus. Deci, daca vrea eliberare de spatiu, poate incepe cu alea. Eu am investit si bani, dar mai ales suflet in aceste carti, incat as prefera sa-mi duca acolo hainele, sa ma lase cu doua randuri, decat sa ma despart de carti. E adevarat ca ocupa spatiu, ca sunt grele, dar daca e vorba de carat, si pana la tara trebuie carate in acelasi mod ca si pana la urmatoarea locuinta. Deci, nu tine. Acolo nu sunt conditii bune pentru pastrarea lor. 


Azi voi profita de vremea frumoasa pentru a face o plimbare in parc. Cat despre mutare, avem ceva sanse sa ne mutam la scara de alaturi, daca se intelege cu proprietara, numai ca e ceva temporar, cateva luni. Ceea ce nu e prea bine, caci inseamna iar nomadism. Dar respectiva nu mai inchiriaza decat cateva luni, caci are apoi nevoie de apartament. Asa ca, nu stiu daca se va concretiza. Eu mai caut. Daca stau bine sa ma gandesc, mai ca nu m-ar mai deranja schimbarea zonei, scap de astea de la administratia blocului care sunt asa cum sunt. Ar fi ceva, numai sa gasim.

Saptamana placuta va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...