sâmbătă, 10 martie 2012

Probleme de sanatate?


Incep sa cred ca e ceva in neregula cu sanatatea mea. Sau pe-acolo. Acum poate mai bine de o saptamana spuneam intr-un articol ca organismul meu mi-a spus cand sa ma opresc din mancat dulce si acest lucru i-a atras atentia lui Mircea. Remarca lui m-a facut si pe mine mai atenta. Joi am fortat nota, am bagat in mine mai mult decat a trebuit. Si nu va imaginati ca am mancat kilograme de dulce, per total o prajitura normala. Am luat din alea la kilogram, asortate si am gustat din fiecare, din unele mai mult, din altele mai putin.


Poate si combinarea de gusturi si ingrediente diverse a fost cauza, cert e ca nu ma simteam bine si percepeam ca dulcele e cauza. Nu mai pot manca mult dulce. Acelasi lucru mi se intampla si cu bauturile alcoolice, simt ca imi fac rau dupa o cantitate destul de mica. Organismul le respinge,  imi pune limite singur. Nici de mancat nu mananc mult. Si totusi sunt grasa.

La modul la care mananc eu, ar fi foarte simplu de trait in privinta treburilor de prin casa. Un minim de vase de spalat, gatit din an in Paste... daca ar fi sa fie si restul ca mine. Asta era asa, autoironie. Stiu ca nu e bine, nu e sanatos cum traiesc eu. Adicatelea voiam sa zic ca teoria o stiu, dar practica ma omoara.

6 comentarii:

  1. Am auzit de curand o cura de slabire ciudata de la un medic din UK parca... Nu sfatuiesc pe nimeni sa o practice pana nu consulta un medic; este vorba despre respectarea unui ciclu simplu - 2 zile mananci normal ca si pana acum, a treia o sari... Si zicea ca in 2 luni s-au inregistrat rezultate uimitoare. Anyway cred ca nu e cazul tau sa iti faci probleme, aceasta cura era pentru o persoana cu vreo 30 de kilograme peste normalitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar am pregatit (doar in minte, deocamdata) un articol despre binefacerile pe care mi le-a adus mie propriul corp. Dar nu prea am timp sa-l scriu. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Analize, ceva, ti-ai facut in ultimul timp? Nu sta pe ganduri, nu inseamna ca esti ipohondru daca te preocupi de sanatate. Organismul iti da ceva semne, dar inca nu am ajuns la nivelul spiritual pentru a le decripta si a afla de unde provine suferinta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca de mai bine de doi ani n-am mai facut analize si ma bate gandul, macar astea de rutina. Stiu ca nu e vorba de ipohondrie, dar, stii cum e, mereu amanam chestii de genul asta. Pana nu picam, nu ne ducem la medic.

      Ștergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...