marți, 18 iunie 2013

Cateva oferte de carti la preturi mici

Va semnalez cateva oferte interesante la Adevarulshop.ro
Stocurile sunt limitate, am selectat eu ce mi s-a parut interesant.

Cimitirul de piane- Jose Luis Peixoto 6,89 ron de la 22,96 ron
Copiii lui Hansen- Ognjen Spahic  6,89 ron de la 22, 96 ron
Baiuteii- Filip Florian, Matei Florian 7,49 ron de la 24, 95 ron

Precum si multe alte titluri care poate va intereseaza pe voi. Aruncati o privire.

P. S. Am gasit si cartea Moartea lenta a Lucianei B de Guillermo Martinez. Eu am citit-o deja, nu mai stiu daca v-am povestit despre ea, dar va pot spune ca mi-a placut foarte mult si daca nu uit iarasi, va voi relata impresiile mele despre ea.

Fata cu cercel de perla de Tracy Chevalier- 8,09 ron, despre care am scris aici.



4 comentarii:

  1. Multumim pentru informatii si recomandari. :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! Incercam sa imi dau seama ce te-a amuzat, dar nu stiu daca am nimerit-o. Nu prea ma pricep la facut reclama, stiu. Iar titlurile recomandate sunt asa, de relaxare, nu ceva dificil. Dar ceva mai important nu am gasit la pret redus. :)

      Ștergere
  2. Bune reducerile. Am notat si eu cateva de la emag, ai face bine sa arunci o privire si in oferta lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! M-am uitat. Dar sunt aceleasi de la Libris, din cate am vazut.

      Ștergere

Roberto Bolaño - „Anvers” și nu numai

Sunt doar câteva luni de când am început să îl citesc pe Bolaño și nu mă pot opri. Îi mulțumesc pe această cale scriitorului Radu Găvan c...