miercuri, 23 noiembrie 2011

Inspiratia mea a fugit o data cu sticla de cola


De cand evit sa beau cola, parca nici nu mai sunt atat de inspirata. Mai reusesc sa scriu alaturi de o cana de cafea, dar nu pot bea cinspe cafele pe zi. De parca in doza aceea de cofeina s-ar fi gasit cheia ce deschide cutiuta cu inspiratie din creierul meu. Nu stiu daca se merita efortul, n-am scazut deloc. Poate s-a blocat cantarul, stiu eu? Desi beau ceaiuri din cutii foarte atragatoare, placerea nu e aceeasi si inspiratia nu vine la chemarea ceaiului verde sau alb. Acum, lasa inspiratia, dar macar daca m-ar ajuta in demersul  meu anti-grasime. Bine macar ca n-am mai pus. Probabil daca o tineam asa, continuam sa ma ingras, caci asta a fost tendinta ce, o data observata, m-a determinat sa iau masuri. La gimnastica am si ajutoare, cand ma asez pe podea, hop mi se suie motata pe burta si astfel fac efort mai mare. Ceea ce e bine, nu? Voi mari doza de ceai si apa, sa fiu sigura ca adun doi litri cel putin. Si poate reusesc sa ispitesc astfel si inspiratia mea.

8 comentarii:

  1. Lasa, bre, ca cica si aia de la Beatles cica se drogau cand scriau muzica. Esti, deci, de inteles cu cola :) Dar poate, totusi, tu n-o sa ai nevoie de stimulent :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu stimulent sau fara, inspiratia vine.Mai greu, dar vine

    RăspundețiȘtergere
  3. Ştim cu toţii foarte bine că numai atunci când avem nevoie de ea – nu vine.. Tot timpul suntem în căutarea ei şi niciodată nu o găsim la momentul potrivit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cola trebui inlocuita cu altceva: iaurt de exemplu, dintr-ala dietetic.
    Un om obisnuit cu cantitati mari de Cola trebui sa treaca prin ceva 'probleme' -dezintoxicare de Cola. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Loopoo: Rezolv eu cumva.Inlocuiesc stimulentul pana ma dezintoxic.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Derscanu: La iaurt nu ma gandisem, dar nu cred sa tina.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Florentin: Poate e si autosugestie, stiu eu?

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...