joi, 17 noiembrie 2011

O mica bucurie a vietii de blogger


Ma bucura foarte mult cand vad ca insiruirile mele de ganduri, de impresii, plac cuiva. In afara celor ce ma citesc in mod constant, fidel chiar as putea spune, o satisfactie deosebita ma incearca si atunci cand descopar ca undeva, candva, cineva a apreciat un articol al meu. Cum este si cazul acestei recenzii scrisa pe la inceputurile mele ca bloggerita si, in oarecare masura, si la inceputurile epocii de cititoare pe banda rulanta. Abia aseara am descoperit ca link-ul de la ea fusese recomandat de o cititoare, cu multe luni in urma, pe un alt blog. Stiu, e o chestie marunta, dar pe mine m-a miscat si m-am bucurat. Aprecierile dau o valoare mai ridicata muncii mele de aici, o munca facuta cu placere.

3 comentarii:

  1. Recenzie la recenzii :

    Sa stii ca eu chiar cred ca ai talent de recenzoare, mai ales pentru carti din astea politiste sau mistere sau thrillere...deoarece am remarcat si din recenzia cartii Revelatia, si din aceasta despre carte Cosmarul a scriitoarei pe care si eu o indragesc, Rodica Ojog-Brasoveanu, tu chiar ne atati curiozitatea, nu ne dezvalui prea mult in afara de cateva repere, si altfel mai mult scrii despre bucuria ta de a citi acea carte, care chiar razbate in mod sincer autentic, in ambele recenzii...plus, am mai observat o nuanta comparand cele doua recenzii: tonul, aerul general al emotiei pe care o resimti citind fiecare din aceste recenzii in parte mie mi se pare ca se muleaza specific pe stilul si tonul general al atmosferei fiecarei carti luate separat. Adica atunci cand am citit recenzia despre Revelatie, am avut un fel de simtire mai de tip "Twilight Zone", un serial despre chestii mai "oculte si misterioase", iar cand am citit recenzia despre Cosmar chiar am resimtit parca "aerul" usor prafuit-desuet, insa calm, si comfortabil, deloc anxiogen, al atmosferei cartilor Rodicai Ojog-Brasoveanu.

    RăspundețiȘtergere
  2. P.S. Este chiar foarte probabil sa ai talent si la recenzii pentru altfel de carti, insa l-am remarcat eu cu precadere pe acesta in legatura cu cartile de tip mystery-thriller si policier, deoarece acest tip de fictiune a fost si cel mai recent preferat de mine in perioada de dinainte de a ma fi oprit ultima oara, (a doua oara din viata mea), de a mai citi carti o vreme.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Rudolph:Multumesc pentru apreciere, ma bucur ca recenziile mele plac. Am si scris candva pe la inceputuri ca nu voi povesti cartile, ci doar voi extrage ceea ce este atragator de natura a convinge si pe altii sa citeasca acea carte. Daca recenziile la cartile mistery sunt mai interesante nu e meritul meu, ci al lor. Eu doar evidentiez ce mi se pare interesant la o anumita carte. Si cele pline de suspans si mister ocupa un loc fruntas in preferintele mele, e adevarat.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...