vineri, 4 noiembrie 2011

Salutare, oameni buni!


Stiu ca prezenta mea a fost destul de rara in saptaman aceasta, si n-o sa ma pot revansa in week-end. Ce-am facut? Treaba prin casa, in fiecare zi cate ceva, doar-doar oi mai  elimina din dezordinea de ansamblu, gatit, rearanjat carti, injumatatit jucarii…de toate pentru toti. In timpii morti in care nu puteam face nimic, am citit. O sa va arat mai tarziu una din cartile cu care m-am delectat, de data asta ceva din literatura universala, strecurata printre doua de-ale noastre.

Am vrut sa vad asta-noapte documentarul Wild Carpathia, dar taman atunci s-a trezit copilul si l-am ratat. Era doua noaptea, dar eu, in mod ciudat, n-aveam somn. Cred ca totusi nu-s atat de imuna la cofeina cum credeam.Sau poate scurta atipeala din dupa-amiaza trecuta ma tinea treaza, nu stiu. Cert e ca aveam starea necesara sa pot urmari lucida ceva la tv, nu printre dinti cum fac de obicei si n-am putut. Totusi am adormit destul de usor, chiar daca la inceput creierul imi era atat de treaz. Voi ati vazut documentarul? Din cele doua minute pe care am reusit sa le vad, eu,una, am ramas suprinsa de frumusetile vazute, nu-mi venea a crede ca-s de la noi. Pana la urma trebuie sa il vad si eu.

S-a dus repede saptamana, si treaba inca nu am terminat-o. Bine, daca o iau asa, niciodata nu se termina, dar am inceput-o de luni cu activitati mai de amploare, ce nu se inscriu in trebaluiala obisnuita. Si fiindca marti am gatit la scara redusa, azi trebuie iar sa fac si mancare. M-am trezit azi cam nauca, am o stare de ameteala incompleta, nu vad negru in fata ochilor, pot merge, dar e persistenta, chiar daca e usoara. Al meu zice ca mananc prost si de-aia. Adevarul e ca ieri am cam facut foamea si chiar si setea pana a venit el, iar seara tarziu nu mai mananc. Macar regula asta s-o respect strict. Nu stiu ce e, sper sa nu fie vreo problema mai grava. Oricum, nu voi repeta micul dejun de ieri- un mar si doua cani de ceai, ca am simtit ca ma fac moale, moale dupa ce am turnat ceaiul in mine. Se pare ca marul nu era un asternut prielnic.

Si pentru ca e vineri, nu pot sa trec peste, dorindu-va tuturor un week-end cat mai placut!

P.S.: Ati observat ca s-au scumpit lactatele in hypermarket? Si poate si altele, la care nu am bagat eu de seama. A, si ness-ul. In rest nu stiu eu preturile exacte ca sa-mi dau cu parerea. Dar salariile cand naiba mai cresc?

2 comentarii:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...