luni, 16 mai 2011

De ce am bateriile descarcate

Stiu ca traim in Romania, si libertatea e inteleasa ca fiecare face ce il taie capul, indiferent daca deranjeaza sau nu pe ceilalti...si daca tot sunt libera, apoi pot sa ma revolt. Va ziceam de dimineata ca o parte din baterii mi s-au descarcat, urmand sa revin sa va explic de ce...o scurta trecere in revista a orelor de somn- vineri m-am culcat pe la 4 dimineata, sambata am dormit de la unu la doua noaptea apoi de la 5 jumate la 8 jumate...deci se intelege cam in ce fel aratam.
Si o parte din vina pentru noptile mai mult albe ce le-am avut o poarta motociclistii figuranti...copilasul se mai trezeste noaptea, dar adoarme la loc...ei bine, noptile astea, cum o puneam sa doarma, cum treceau 2-3 din astia, paraind motoarele intr-un hal ce ar fi trezit si mortii...ce naiba le fac de paraie si trosnesc asa, nu stiu...dar ma mai intreb unde o fi politia si de ce le permite sa faca astfel de zgomote in plina noapte, trezind cartiere intregi. Si eu stau intr-o zona unde de regula e galagie, copilul e obisnuit cu zgomote, dar nu atat de puternice, de-ti sare inima din piept.

2 comentarii:

  1. Baga niste cuie in asfalt, fir-ar starea lor a dracu de donatori de organe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu prea ai ce le face... Fac și ei ce-i duce mintea, neinteresându-i dacă deranjează pe alții sau nu. Și eu locuiesc într-o zonă foarte zgomotoasă dar parcă e prea de tot când apar ăștia cu motoarele lor...

    RăspundețiȘtergere

Roberto Bolaño - „Anvers” și nu numai

Sunt doar câteva luni de când am început să îl citesc pe Bolaño și nu mă pot opri. Îi mulțumesc pe această cale scriitorului Radu Găvan c...