joi, 12 mai 2011

Si daca...


Of, de cate ori nu l-am folosit pe daca...de cate ori nu m-am intrebat ce-ar fi fost daca...sau m-am gandit ca daca faceam ceva, lucrurile ar fi fost altfel...Daca...nu schimba nimic...nimic nu mai poate fi schimbat...acest daca doar intareste regretul, il acutizeaza...si, gandindu-te incepand cu el, regretul devine si mai amar...de parca ar exista regrete dulci...pe undeva gasisem un citat sau poate doar o zicala, nu stiu...nu regret ce am facut, ci doar ce n-am facut...si intr-adevar, e mult mai greu sa regreti ceea ce nu ai facut si ai fi putut face...in rest, bune sau rele, cele facute sunt bun facute, sunt alegerile pe care le-ai facut si ti le asumi...desi ma gandesc ca si atunci cand ai fi putut sa faci ceva si nu ai facut a fost tot o alegere...alegerea de a nu face ceva...de ce o fi mai greu sa iti asumi ca ai ales sa nu faci decat ceva ce ai facut si nu a fost tocmai bun?...

6 comentarii:

  1. Daca... exprima niste regrete, sunt unele lucruri pe care ti le-ai fi dorit altfel, dar nu s-au intamplat cum ti-ai fi dorit. Degeaba ne gandim la "daca", daca ce a fost a trecut...

    RăspundețiȘtergere
  2. DACA un cuvant greu, care influenteaza totul in jur!

    RăspundețiȘtergere
  3. Citind aceasta postare mi-am amintit de melodia lui Florin Chilian :Chiar daca...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Florentin: Eu de cand an scris-o tot recit in gand din Eminescu. :)

    RăspundețiȘtergere

Copil ieri, copil azi

Parcă mai ieri aveam 5-6 ani și buchiseam pe o broșurică versurile colindului acesta. Erau un pic altfel, dar linia melodică este aceeași,...