miercuri, 31 iulie 2013

In cautarea unui job la domiciliu

De cateva zile m-am apucat sa caut un job, dar nu orice fel de job, ci ceva care sa pot lucra de acasa, ceea ce pare o misiune cam dificila. Pentru ca mare parte din ofertele de care dau in cautarile mele, nu par ceva serios. Cu vanzarile din usa in usa nu ma potrivesc, n-am stofa, bani din click-uri nu mai sunt copil sa-mi inchipui ca pot face, iar de videochat nici nu mai comentez. Insa acestea sunt cele mai multe oferte ce pot fi gasite. Mai sunt si altele, nu zic ca nu, insa la cele serioase nu am eu pregatirea necesara in programare si altele asemenea. Ce caut eu si as putea indeplini cu succes este o activitate care sa implice scrisul creativ, tehnoredactarea, corectura de texte, ma rog, ceva de genul asta. Nu am idee ce alte activitati s-ar mai putea efectua la domiciliu. Caut si daca gasesc si alte variante, de care acum nu am cunostinta, le voi studia.



Asa ca, urati-mi noroc. Sper sa reusesc.

Altceva interesant nu ma pot lauda ca as fi facut zilele acestea- plimbari, sauna in bucatarie, citit- obisnuitele de fiecare zi. Canicula nu m-a topit, am facut fata cu brio mutand ora de iesire mai dimineata. Iar acum, ca s-a mai potolit caldura, e o placere. Dar din vara mai e putin, luna august are in ea un soi de melancolie, cred ca am mai spus acest lucru. Sau poate doar mie imi pare asa, pentru ca imi aminteste ca vara pleaca si vine toamna in locul sau. Banal ceea ce spun, dar daca asta simt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...