
Intr-o seara, imi cere o cana de lapte si ii aduc, fara sa stie, Poiana Florilor. Nici nu i-am zis pana a doua zi cand, vazand ca ii pun fetei sa bea tot din asta, imi zice sa nu-i dau din asta, sa-i dau Milli ca e mai bun. Si eu ii zic: “Pai si asta nu e bun? E foarte bun, vad ca ti-a placut.” El: “Pai eu n-am baut din asta.” Eu: “Asa crezi tu, dar ai baut aseara si n-ai obiectat nimic.” El: “A, da?!”
Sa nu credeti ca l-am corupt sa renunte la ce bea pana acum, ca deh, pentru el, o firma renumita inseamna neaparat calitate maxima, iar una mai putin cunoscuta, ce se promoveaza mai putin, inseamna calitate scazuta. Si nu e valabil intotdeauna. Ca o paranteza, mi s-a confirmat chestia asta mai ales la lactate, preferand mai mult unele nu no-name, dar mai putin populare, cu mai putine reclame probiotice, intelegeti ideea. Asa… si mergem iar dupa lapte. Ma rog, nu doar dupa lapte, dar vorba vine. La raionul respectiv, eu merg la tinta sa-mi iau Poiana Florilor. “Iar iti iei din ala?” “ Pai ce, am vazut ca ti-a placut.” “ Mie ia-mi de care beam pana acum.” Deci, nu l-am convins. Desi a baut si i-a placut, a ramas ferm pe pozitii si oarecum neincrezator.
daca nu are 3,5 % grasime nu ma bag.
RăspundețiȘtergerea ramas pe pozitie doar ca sa nu-ti faca pe plac :))
RăspundețiȘtergereBarbatii sunt in general mai loiali fata de brand-uri decat femeile:
RăspundețiȘtergerehttp://www.telegraph.co.uk/finance/newsbysector/retailandconsumer/7869155/Men-make-more-loyal-customers-than-women-researchers-claim.html
(acest lucru intamplandu-se probabil si deoarece creierul barbatilor, nefiind protejat estrogenic, le este afectat mai puternic/mai repede de ateroscleroza care incepe incet incet la majoritatea lumii de orice sex pe la 27 de ani).
Poiana Florilor e facut tot de Albalact, ca si Zuzu. Diferenta de pret e de peste 1 leu... unde sa fie problema? Eu am observat ca pe ambalajul de Poiana nu apare cantitatea de calciu, spre deosebire de Zuzu. Oare chiar nu are ? Ceva e ciudat....
RăspundețiȘtergere