luni, 1 aprilie 2013

A trecut

Stiam ca asa va fi, intr-un fel sau altul. Dar asa sunt eu, emotiile ma invaluie adesea si ma fac sa cedez in fata lor. Acum, sunt bine. Sunt in alta stare. Stiam eu ca acolo Sus, Cineva ma iubeste. Si pentru ca o astfel de zi, insorita, calda, nu poate fi irosita intre peretii cutiei de chibrit, cu odrasla de mana voi purcede spre un parc. Cel mai potrivit pentru lectura cartii din acest moment- Cismigiu et comp.

Sa ne citim cu bine! Un inceput de luna si de saptamana minunat sa aveti! La pacaleli nu ma pricep.

4 comentarii:

  1. Pentru fiecare dintre noi exista un Cineva care ne iubeste. Mai ales cand sunteti ,,emotiva" si plina de nelinisti ... sa nu uitati asta!
    Nu suntem ai nimanui, scurta mea experienta de viata mi-a dovedit acest lucru.
    Pe vremea mea, cand eram elev adicalea, ,,Cismigiu et comp." se citea pe sub mana. Eu citit-o in Gradina Botanica, pe o banca ( in doua zile).
    Trebuie sa inchid. O zi buna sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne sfinte cât timp a trecut de când am citit cartea asta! Pfff, mă simt ca o babă acum :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, nici eu nu-s la varsta la care ar fi trebuit citita. Dar sa stii ca nu mi se pare ca-s prea mare. E un prilej sa-mi amintesc cu drag de momente din viata de elev si sa rad bineinteles de cele citite acolo.

      Ștergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...