joi, 4 aprilie 2013

"Libris.ro iti scoate cartile din wishlist si ti le trimite acasa!"

Cum de carti nu ma satur niciodata si oricat de multe as avea deja, tot am un wishlist generos fie in minte, fie pe diferite site-uri pe unde am un cont, concursul organizat de Libris.ro, cunoscuta librarie online, pe unde bantui adesea cand vreau sa cumpar carti online, nu putea sa ma lase rece, mai cu seama ca este un concurs de creatie.

Participarea presupune cerinte destul de simple, astfel ca, daca va face cu ochiul un concurs ale carui premii constau in multe carti, despre care va voi spune mai multe mai jos, ceea ce aveti de facut este sa scrieti un articol cum este al meu, prin care va anuntati participarea la acest concurs "Libris.ro iti scoate cartile din wishlist si ti le trimite acasa!"si sa postati link-ul catre acest articol pe pagina de facebook a Libris.ro  Articolul trebuie sa contina sigla Libris si link spre Libris.ro pe cuvintele-cheie folosite si de mine mai sus.



Apoi, articolul efectiv de participare in concurs si care va fi jurizat. Acesta va avea tema "De ce citesc?", ceea ce pentru mine, de exemplu va fi o deosebita placere sa-l scriu, si va trebui sa contina 10 motive pentru care oamenii ar trebui sa citeasca. Si acest articol trebuie sa contina link spre Libris.ro pe aceleasi cuvinte cheie: librarie online si carti online si, desigur, sigla. Dupa ce-l scrieti, postati si link-ul acestuia pe pagina facebook a Libris.ro


Si acum, sa va spun care sunt premiile:

Locul 1: carti la alegere in valoare de 900 lei!

Locul 2: carti la alegere in valoare de 400 lei!

Locul 3: carti la alegere in valoare de 200 lei!


Castigatorii sunt desemnati tinand seama de doua criterii. Unul de jurizare a articolelor participante, ce are o pondere de 50% si al doilea, ce vizeaza numarul de comentarii obtinute de fiecare blogger participant la articolul cu tema "De ce citesc?" 


Va surade ideea? 

Concursul se desfasoara in perioada 2-22 aprilie. 

Cat de curand, voi scrie si eu articolul meu si va atrag atentia de pe acum ca astept ajutorul vostru si de aceasta data in scopul umplerii pana la refuz a locuintei mele cu carti. Va multumesc anticipat!:) Si, nu uitati, poate participati si voi. Sunt gata sa va ofer o mana de ajutor nu doar din altruism ci si din curiozitate. Imi plac articolele ce au un astfel de subiect, mi-ar place sa cunosc motivatiile voastre. 

Succes! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...