duminică, 21 aprilie 2013

Cateva vorbe

Ceasul ala interior stie cand e duminica. Si de fiecare data imi da un somn lung din care oricat ar fi ora mi se pare devreme sa ma trezesc, parca nu m-am odihnit de ajuns. Asa-s de franta de parca am tras la harlet toata saptamana. Apropo de harlet, nu stiu daca v-am zis ca am plantat cei doi copacei primiti in urma campaniei vALLuntar. Cred ca sunt deja doua saptamani de atunci.

Sper ca vremea sa-mi permita azi orele de lectura in natura. Caci macar o data in saptamana pot avea fara griji aceasta placere. Am descoperit eu saptamana asta si aici un parc in care pot citi, intr-o zona splendida, linistita, incat pot fi atenta si la carte si la copil. Nu e chiar aproape, dar cum pentru mine mersul pe jos e o placere, voi merge din nou, cat de des voi putea. Nu prea ii inteleg eu pe cei care nu concep sa mearga pe jos nici o statie de autobuz si observ ca distantele se masoara in statii. N-ar merge pe jos atat timp cat exista alternativa transportului public, nici sa-i pici cu ceara.

Si e atat de placut sa te plimbi, daca nu esti presat de timp, locuri, oameni, cladiri iti ofera o panorama diversa si interesanta. Si miscarea e sanatoasa.

Pana una-alta, sper sa ies din starea asta de oboseala, sa ma dezmortesc. Putina mobilizare, nu?

Un comentariu:

  1. Mie imi place sa merg pe jos in mediu urban, insa ce nu-mi place e sa trebuiasca sa traversez strazi majore cu ff mult trafic, pur si simplu traversatul asta imi taie orice chef, ba ca trebuie sa fiu atent pe unde e zebra, ca desigur nu se poate traversa oriunde, si uneori, daca nu am fost atent si nu am prins ocazia potrivita, ba trebuie sa o iau inapoi sau sa merg mult inainte, ba ca trebuie sa astept la semafor inhaland gaze de esapament de la aia din trafic, ba sa fiu atent sa traversez ff repede pt ca sa nu risc sa ma prinda culoarea rosu cand inca sunt pe la mijloc, ba sa fiu attent chiar si cand traversez pe verde, pt ca nu se ste niciodata cand poate rasari unul dupa un colt sau poate un tramvai, etc ! Zau, stiu ca suna poate ca si cum as fi un mosnegut din ala care trebuie sa treaca strada si e total depasit de situatie, dar cred ca mie de mult nu mi-a placut acest element al mersului pe jos in mediu urban...ca altfel, daca e vorba de stradute mai mici, sau doare de mers drept inainte pe un trotuar, atunci e total OK si chiar imi place sa merg pe jos, chiar as merge si multe statii, sau asa mai mult de 30 de minute ca sa ajung dintr-un loc in altul, doar cu traversatul nu ma impac !

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...