sâmbătă, 13 aprilie 2013

Atat de bine si de frumos... si o urare pentru a mea bunica

Cat de sublima traire! Nu vreau sa imprumut accente poetice, dar asa mi-am simtit sufletul de plin, desfatat din plin de atatea si atatea imagini, de aerul cald si deosebit de placut, de lumina minunata a soarelui, de fiecare floare si de fiecare frunza... Pe o banca, in compania unui laureat Nobel- Camilo Jose Cela. Apoi pe stradute linistite, cu aerul si straiele lor de sarbatoare. Una din zilele in care te simti debordand de dragoste de viata, cand simti ca asa ai vrea sa traiesti o mie de ani. Iar minunile din care natura ne ofera cu prisosinta m-au uluit, mi-au coplesit fiinta si ma simt patrunsa de o bucurie de nedefinit.

Si mai am un motiv de bucurie. Bunica mea draga implineste astazi o varsta. Cu mult dor si multa recunostinta in suflet pentru cea care m-a ocrotit si ma ocroteste inca precum o mama, ii doresc sa ne traiasca multi, multi ani de acum incolo, incat sa isi vada si stra- stranepotii. La multi ani, Flori! plini de multe, multe flori...

2 comentarii:

  1. Saru' mana, doamna Andreea!
    ...mi-era dor de dvs...
    Stiti cum se zice: ai grija ce-ti doresti...
    Si asa a fost!!!
    Zece zile fara calculator...o vesnicie!
    Sper sa nu se mai strice, ca abia l-am reparat.
    O sa va citesc postarile. Revin (sper).
    O zi frumoasa sa aveti si multa sanatate la toti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O! Ma bucur sa va "revad". Ma gandeam eu ca a cedat pana la urma. Stiu, e greu fara, dar nu imposibil. Sper sa nu va mai faca probleme. :) Va mai astept!:)

      Ștergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...