miercuri, 17 aprilie 2013

Asa ceva mi-as lua... ce ziceti?

Cum vreun an de zile am fost nevoita sa folosesc o tableta, din lipsa de alta sursa de internet, chiar daca o buna perioada de timp am suferit de pe urma schimbarii, nereusind sa ma obisnuiesc cu scrierea in sistem touch, totusi trebuie sa recunosc ca acum constientizez mult mai bine avantajele. Si intre timp m-am si obisnuit cu scrisul articolelor la tableta, chiar daca anumite lucruri nu stiu inca sa le fac- cum ar fi postarea link-urilor altfel decat manual sau a fotografiilor in articolele de pe blog. Dar... e mare lucru sa ai internet oriunde, oricand si sa poti face mai mult decat de pe un simplu telefon conectat la internet. Eu am folosit tableta de serviciu a sotului, care nu stiu daca are alt nume in afara de cel al retelei de comunicatii mobile- nici prea-prea, nici foarte-foarte. Insa el e toata ziua plecat si nu ma pot folosi decat seara si in week-end-uri de tableta lui. Asa ca, daca as avea resurse disponibile pentru un mic cadou pe care sa mi-l fac, mi-as lua o astfel de tableta, la un pret rezonabil pentru buzunarele noastre. Si mai are inclusa si o husa cu tastatura, ceea ce pana acum nu am avut. Adica avea a sotului husa, dar fara tastatura.

Produse evoMAG.ro


Nu zic ca n-ar insemna un efort, dar cand si cand fiecare merita cate un cadou. Pana la ziua mea mai e ceva vreme, nu chiar asa multa cum as vrea, pe de alta parte. Dar daca ma gandesc bine, as folosi tableta si pentru a citi carti electronice, ecranul fiind mult mai potrivit pentru asta decat cel al modestului meu Touch Pro II. Hai ca eu inca visez, deocamdata cheltuielile prioritare sunt altele, dar... nu se stie...

7 comentarii:

  1. Da, cred ca multa lume cocheteaza cu ideea achizitiei unei tablete. Insa, pentru treburi "serioase", tot un desktop mi se pare cel mai potrivit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, baza e tot pc-ul, dar pentru acele momente in care nu il poti folosi din diverse motive, principalul fiind lipsa lui de mobilitate, m-am convins ca o tableta este ideala.

      Ștergere
  2. Eu am fost impresionat de o batrana (avea in jur la 70 de ani) care citea, in parc pe o banca, un roman de pe o tableta. Imi plac cartile, fosnetul filelor lor, dar tare as fi curios cum se citeste o carte de pe tableta. Daca mai traiesc, peste 20-30 de ani o sa-mi cumpar si eu o tableta; pana atunci sper ca se vor mai ieftini...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios? Trebuie sa fi fost tare draguta imaginea. :))
      Am citit si la tableta, de pe scribd. Insa fara doar si poate prefer cartea tiparita. Numai ca nu intotdeauna se regaseste un anumit titlu care ma atrage pe mine intr-un anumit moment in randul cartilor din biblioteca. Si mai citesc in format electronic si ca relaxare, carti mai usoare. Nu as citi orice carte asa.:)

      Ștergere
    2. Da, mi-a placut imaginea, am scris si pe blogul meu...
      Batranii nu par ceea ce sunt, sunt adaptabili la progresul tehnologic!

      Ștergere
  3. Deci, cum se zice: e utila la casa omului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, isi gaseste multiple utilizari. Mai ales ca eu mai am un candidat la ceea ce inseamna tehnologie si internet. Care ma cam scoate din transee de cate ori incerc si eu sa butinez. De uneori nici nu-mi vine a mai deschide calculatorul. :))

      Ștergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...