miercuri, 29 mai 2013

Articol umanitar



Desi nu obisnuiesc sa fac asta, dat fiind faptul ca am fost rugata sa public un articol pe blog pentru a raspandi povestea trista a acestui baietel si a-l ajuta, astfel, sa adune banii care pentru el inseamna lumina, voi scrie asadar un astfel de articol. Frazele menite sa emotioneze nu-mi sunt pe plac, prefer expunerile concise ale problemei. 


Dorinel Tilica s-a nascut inainte de termen si a primit un crunt diagnostic, unul din acele riscuri de care se tem cele mai multe mamici cand le ameninta nasterea prematura- retinopatie. Fara vedere, dar cu o dorinta de viata puternica,   are acum 4 ani. Si poate deveni ca noi, ceilalti, printr-o operatie evident, costisitoare, pe care familia nu-si permite sa o plateasca, asa cum multi dintre noi nu am putea dispune de aceasta suma- 30.000 euro. Dar atata timp cat exista o sansa pentru copilul sau, nicio mama nu se da batuta si cauta toate solutiile pentru a-l ajuta. In speranta ca din putin cate putin, se vor aduna in cele din urma banii necesari operatiei care ii va reda vederea copilului.

Sincera sa fiu, nu stiu cat de mare va fi ajutorul meu, dar macar prin promovare sper sa contribui cat de cat. Am vazut pe blogul destinat acestui caz ca si alti bloggeri au promovat povestea lui, dintre care si unii ale caror bloguri le stiam.

Detalii mai multe despre cazul lui  Dorinel gasiti pe blogul



Imi fac datoria sa semnalez aici si numerele de cont in care se pot face donatii, pentru o mai buna vizibilitate. 

Titular cont Tilica Mariana mama copilului

RO68RNCB0579040596800001 -cont Lei
RO41RNCB0579040596800002cont in EURO

Cod SWIFT RNCB ROBU

Sucursala Stefan Luchian Botoșani

0231.549.150-Tilica Mariana

0726.453.127-mama Tilica Mariana


Un comentariu:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...