luni, 13 mai 2013

Printre Eurovision, Marele Gatsby si necunoscutele acestei saptamani



Iata o saptamana ce debuteaza intr o zi de 13. Nu nu sunt cu superstitiile dar imi place cum suna. Unul din evenimentele acestei saptamani pe care il astept de ceva timp este concursul Eurovision. Probabil stiti cu totii cine ne reprezinta si piesa. Dar totusi o atasez. 



Fara a-mi da cu parerea asupra sanselor pe care le avem, intrucat, dincolo de calitatea pieselor, votul are si o alta componenta careia i se spune geo-politica, dar eu nu stiu cum sa o numesc, pot sa spun doar ca imi place piesa si vocea, ca mi-as dori sa castigam sau macar sa ne clasam intre primii. Dezaprob de asemenea toate comentariile rautacioase la adresa lui Cezar Ouatu

Cei care au atata inteligenta cat sa le vina sa rada sau sa faca misto de un nume de familie, consider ca nu au depasit varsta unui elev de generala. Mi se pare de asemenea lipsa de multe ca sa iei in ras o voce de asemenea anvergura, nu este ceva ce intalnesti la tot pasul. Omul are o voce speciala, nu gasesc nimic de ras in asta. Dar au fost multe comentarii infantile, Facebook-ul era plin la momentul selectiei nationale de astfel de remarci si bancuri ce mie mi s-au parut de prost gust.

Mi-ar fi placut sa vad mai multa promovare a piesei din martie si pana acum. Habar n-am cum au stat lucrurile in plan international, dar la noi in tara, cel putin, nu am auzit prea des piesa. Pana una alta, avem prima oara semifinalele. Din cate stiu, Cezar va evolua in data de 16 mai, urmand ca in data de 18 sa fie finala, la care sper din tot sufletul ca vom avea un loc.

In afara de asta, aceasta saptamana sper sa fie una cat mai buna. N-am avut timp de vizionat prognoze meteo, idei deocamdata nu am. Incep ziua in bucatarie asteptand sa fiarba o oala cu oua. Ma chinuie talentul, vreau sa le vopsesc. Daca tot nu am facut eu operatiunea asta in Saptamana Mare, o fac acum. Si pe urma, decolez pe undeva.

Ieri am fost pe drumuri. Prima oprire un ceai verde cu arome orientale la Mc Corbeanca, in drum spre tara. Apoi acolo, am avut o mica surpriza si o mica neplacere. Surpriza- are soacra mea un nou catel, mic si dragalas de ne-am jucat toti cu el. Neplacerea-gainile au mancat frunzele unuia din stejarii mei. Celalalt e ok, in deplina siguranta si cu ceva frunze in varf.

Tot saptamana aceasta pare se ca va fi premiera filmului Marele Gatsby, dublat de o editie limitata a cartii ce a stat la baza ecranizarii, sub egida editurii Polirom. Nu stiu ce sa spun pentru ca eu nu am citit cartea, iar din ce stiu eu despre subiect, nu stiu daca ar fi pe gustul meu, in pofida celebritatii. Voi ati citit Marele Gatsby? Ce parere aveti, in caz pozitiv?


Ce mai pot adauga intr o zi de luni? Spor la munci si pe unde mai aveti treaba si o saptamana bogata in lucruri bune!

8 comentarii:

  1. Am citit cartea, e superba!
    Cu filmele nu ma prea impac, dar asta-i problema mea, una personala.
    Vocea lui Cezar, o spun cu sinceritate, nu-mi place. Mi se pare de prost gust sa faci misto de numele unui om indiferent cine ar fi el. Numele de familie se mosteneste, nu-i o optiune a ta.
    Imi pare rau pentru cei doi stejari; deocamdata sunt stejarei, dar se vor face ei mari si voinici.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi incerca si eu sa o citesc, sa vad daca ma prinde. Am cartea, o editie de mai demult.

      Ștergere
  2. Nu-mi place tipul asta care ne reprezinta la Eurovision. Sa spun drept mi-este imposibil sa nu fac o legatura intre numele de familie, anumite parti corporale si motivul pentru care ii iese vocea asa! Si acum imi vine sa rad. Sorry, sorry, sorry de o mie de ori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare cu gusturile lu, nu? Se aplica si in aceasta materie. Nu ma supar, asa cum eu am parerea mea, fiecare o are pe a lui, nu? :)

      Ștergere
  3. Adevarul e ca n-am avut vreo piesa buna la preselectii, deci cineva tot trebuia sa ne reprezinta. Ma rog, stim cu totii cum se procedeaza in marea finala, n-avem noi sanse.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu, dar tot imi place competitia. Speranta moare ultima, nu? :))) Totusi, nici eu nu cred ca avem sanse. Ar trebui sa avem ceva exceptional ca sa putem spera cu adevarat, or asta nu prea am vazut pana acum.

      Ștergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...