joi, 4 august 2011

Bautura nu e buna…in cantitati mari


Un om beat are doua alternative…fie devine violent, fie devine prea binedispus, dar in ambele cazuri, pierde simtul realitatii…ori nu mai are control asupra a ceea ce face, ori nu mai stie ce se petrece cu el. Cei care nu devin violenti dupa o anumita cantitate de alcool la bord, devin in schimb o prada usoara pentru ceilalti, cu apucaturi necurate, indiferent ca-s beti sau treji. Asa ca, daca simtiti ca aveti chef sa beti prea mult si nu va stiti “rai”, mai bine va opriti…n-ati vrea sa fiti talhariti de unii care vor profita de starea voastra de semi-inconstienta. Pericole exista la tot pasul, dar bautura va face sa deveniti mai vulnerabili in fata lor. Alegerea apartine fiecaruia.

Un comentariu:

  1. Eu ,unul duc o viata fara alcool si am vreo 22 de ani de cand nu am mai pus "picatura pe limba "si imi este bine ,chiar foarte bine.

    RăspundețiȘtergere

Roberto Bolaño - „Anvers” și nu numai

Sunt doar câteva luni de când am început să îl citesc pe Bolaño și nu mă pot opri. Îi mulțumesc pe această cale scriitorului Radu Găvan c...