joi, 13 octombrie 2011

Avem caldura in calorifere!


N-as fi remarcat poate, daca nu m-ar fi surprins faptul ca, la iesirea din dus, n-am mai tremurat de frig ca in zilele trecute. Habar n-am daca au fost sau nu 3 nopti consecutive cu temperaturi mai mici de 10 grade, cert este ca era nevoie si uite ca n-am avut mult de asteptat. Acum pot tine geamul deschis in bucatarie, fara sa-mi mai inghete picioarele cand stau la tigara.


Ma bucur eu acum de caldura, dar parca vad stupoarea si groaza ce ma vor cuprinde cand va veni factura la intretinere aferenta lunii octombrie. Atunci sa te tii. Inca nu mi-am dat seama care varianta de incalzire e mai scumpa: cea pe baza de electricitate sau cea pe baza agentului termic furnizat de RADET?

Ieri m-am luat cu activitatile casei si cele aferente meseriei de mamica (in speta culcatul copilului, apoi papa, joaca etc. si nu am mai apucat sa vin cu stick-ul la pc sa postez ceea ce pregatisem, dar nu e tarziu nici azi. Printre altele, sa stiti ca si pe mine ma enerveaza modalitatea asta de postare a comentariilor, cu pagina aia in care nu se vede articolul, ca raspuns la sesizarea lui Derscanu si cu siguranta si a altora care nu au mai zis nimic, poate din bun simt. Asa ca am sa renunt la ea si rog pe aceasta cale pe eSorin sa incerce sa comenteze in vechea modalitate la care voi reveni, poate s-a remediat problema din momentul respectiv. Am zis eu ca n-o tin mult si am tot amanat revenirea, dar macar pot sa va marturisesc ca sunt la fel de sacaita ca si voi de optiunea cu pagina de comentarii.

In rest, toate bune si frumoase. Am si un mic anunt de facut, dar ii fac post separat. Planuri pe ziua de azi n-am, afara pare prea frig pentru plimbari mai lungi si va trebui sa ma multumesc cu iesirea in fata blocului. Sau poate nu… daca imi vine vreo idee mai buna. Inca mai am calatorii pe cartela de metrou, numai ca e cam gol buzunarul si sa ma plimb asa de dragul plimbarii, parca nu ma incumet.

3 comentarii:

  1. Multumesc pentru link, mai draga! Daca vreodata ai chef de plimbare, scrie-mi un mail sau ceva, din timp, ca sa afli daca lucrez in ziua aia, si daca ai placere, poti sa ma vizitezi la Piata Unirii 1, pe mine si pe colegul Costica (doi tampiti) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit dimineata la Radio Zu despe caldura din calorifere, insa am inteles ca mementan, trei zile, vor fi doar probe urmand ca asociatiile de locatari sa decida cand si cum.
    Merci pentru link si pentru comentariile mai "simple" :)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...