vineri, 21 octombrie 2011

Noul meu lapte- Poiana Florilor


Eu am descoperit o noua marca de lapte, poate ati vazut-o si voi si chiar ati incercat-o. Este vorba de Poiana Florilor, de la Albalact. Recunosc ca prima data, ambalajul a fost cel ce mi-a sarit in ochi, am studiat cele scrise pe cutie si cand am vazut ca e facut in Alba, a primit din start o bila alba, gandindu-ma la poienile din Apuseni, pe care am avut candva onoarea sa le admir la fata locului. ( Acuma’ na, nu pot garanta ca vacile de la care provine laptele au si vazut pasunile alea si nici macar ca e vorba de vaci, ca scepticismul ce zace-n noi ne poate impinge si la astfel de idei, dar lasati-ma totusi sa cred ca vacile au pascut pe acolo.) Am cumparat o cutie, iar sotul meu a insistat sa iau si una Milli, de care consumam pana acum, ca el nu vrea ceva ce nu cunoaste. Pai ca sa cunosti, trebuie sa incerci, nu? Si eu una am fost multumita, e foarte bun laptele.

Intr-o seara, imi cere o cana de lapte si ii aduc, fara sa stie, Poiana Florilor. Nici nu i-am zis pana a doua zi cand, vazand ca ii pun fetei sa bea tot din asta, imi zice sa nu-i dau din asta, sa-i dau Milli ca e mai bun. Si eu ii zic: “Pai si asta nu e bun? E foarte bun, vad ca ti-a placut.” El: “Pai eu n-am baut din asta.” Eu: “Asa crezi tu, dar ai baut aseara si n-ai obiectat nimic.” El: “A, da?!”

Sa nu credeti ca l-am corupt sa renunte la ce bea pana acum, ca deh, pentru el, o firma renumita inseamna neaparat calitate maxima, iar una mai putin cunoscuta, ce se promoveaza mai putin, inseamna calitate scazuta. Si nu e valabil intotdeauna. Ca o paranteza, mi s-a confirmat chestia asta mai ales la lactate, preferand mai mult unele nu no-name, dar mai putin populare, cu mai putine reclame probiotice, intelegeti ideea. Asa… si mergem iar dupa lapte. Ma rog, nu doar dupa lapte, dar vorba vine. La raionul respectiv, eu merg la tinta sa-mi iau Poiana Florilor. “Iar iti iei din ala?” “ Pai ce, am vazut ca ti-a placut.” “ Mie ia-mi de care beam pana acum.” Deci, nu l-am convins. Desi a baut si i-a placut, a ramas ferm pe pozitii si oarecum neincrezator.

4 comentarii:

  1. daca nu are 3,5 % grasime nu ma bag.

    RăspundețiȘtergere
  2. a ramas pe pozitie doar ca sa nu-ti faca pe plac :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Barbatii sunt in general mai loiali fata de brand-uri decat femeile:

    http://www.telegraph.co.uk/finance/newsbysector/retailandconsumer/7869155/Men-make-more-loyal-customers-than-women-researchers-claim.html

    (acest lucru intamplandu-se probabil si deoarece creierul barbatilor, nefiind protejat estrogenic, le este afectat mai puternic/mai repede de ateroscleroza care incepe incet incet la majoritatea lumii de orice sex pe la 27 de ani).

    RăspundețiȘtergere
  4. Poiana Florilor e facut tot de Albalact, ca si Zuzu. Diferenta de pret e de peste 1 leu... unde sa fie problema? Eu am observat ca pe ambalajul de Poiana nu apare cantitatea de calciu, spre deosebire de Zuzu. Oare chiar nu are ? Ceva e ciudat....

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...