vineri, 21 octombrie 2011

Declaratie de razboi


Am avut un soc asta-dimineata si acel soc mi-a dat o stare depresiva. Caci ce am vazut a fost contrar asteptarilor mele. Eu ma simteam ca si cum s-ar fi dus spre cifre mai mici si cand colo, a indraznit sa urce doua grade, in habar n-am cat timp ca n-am mai verificat de mult. Sa fi fost o premonitie faptul ca ieri ma decisesem sa fac ceva in sensul asta? Acum vor fi mai multe de eliminat, deci provocarea mai mare. Dar sunt decisa sa incep lupta cu ele. Pana acum doar m-am lamentat, stiam ca trebuie s-o fac, dar totul ramanea in stadiul de constatare. Aveam nevoie poate de un astfel de soc pe post de imbold. Asa ca, declar oficial razboi….cui?...kilogramelor in plus. Si, ca sa fie un numar simbolic, fara ghinion sper eu, mi-am propus o tinta de 13 kg. Poate parea si mult si putin, dar eu nu tintesc la o greutate de fotomodel, ci la una acceptabila, cat sa ramana si ceva pe care sa pui mana, ca am experimentat si varianta oase in loc de fese si nici asa parca nu e perfect.

Sper ca se-ntelege de ce nu tin asta doar pentru mine. O declaratie publica ma poate determina sa fiu mai perseverenta, sa nu fac abateri. Nu aman pentru luni, caci am sanse sa mai adun cateva sute de grame. In treacat fie spus, regimul de acum 5 ani si ceva l-am inceput intr-o marti. Si a fost incununat de succes. Mancarea devenise un dusman, mancam cat sa nu pic, tot ce era grasimos sau din categoria dulciuri priveam cu respingere. 

O sa rememorez cat pot de bine atitudinea pe care o aveam atunci. Pentru a o pune in practica si acum. Cat priveste exercitiile fizice, de cate ori voi vrea sa ma asez la calculator, nu o voi fac pana ce nu fac 20 de abdominale. Ulterior voi trece la 50. Imi amintesc cu cata usurinta ajunsesem sa fac aceste exercitii dupa o vreme. Inceputul e greu, apoi devin o placere si se fac usor. Cu cat devii mai usor, cu atat le faci mai usor. Ca si atunci, voi tine un asa-zis jurnal, de fapt un grafic cu greutatea zilnica, dar ca punct de reper va fi cea saptamanala. Atunci mi-a fost de folos, deci imi va fi si acum.

Ar trebui ca totul sa-mi fie mult mai usor din moment ce am trecut o data prin asta si stiu cam ce ar trebui sa fac. Sa nu uit sa-mi cumpar fulgi de ovaz. Gata cu cerealele indulcite.

5 comentarii:

  1. Draga Andreea,

    Funland UNIREA si BEAUTYROOM.ro te invita sa participi la campionatul de
    biliard al blogerilor. Vezi detaliile de inscriere aici:

    http://www.beautyroom.ro/articole/timp-liber/funland-campionat-de-biliard-pentru-blogeri_51

    De retinut:
    - participarea este GRATUITA;
    - daca nu te pasioneaza biliardul poti sustine un prieten cu
    blogul/site-ul tau
    - TOTI participantii primesc PREMII (primele 4 locuri primesc premii
    consistente);
    - trebuie sa te inscrii pana pe 23 octombrie;
    - Va fi DISTRACTIE MAXIMA toata saptamana la Funland, asa ca veniti sa
    participati sau sa sustineti prietenii care participa!
    - poti participa cu inca 4 prieteni

    Premii oferite de Nuxe si Himalaya.

    Hai sa ne distram!

    PS: Primesti aceasta invitatie sub forma de comentariu pentru ca nu am gasit adresa de email. Ne cerem scuze!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce facem mai, Andreea, ca nu se mai poate cu burta umflata? Eu ma apuc sa nu mananc nimic vreo saptamana, sa vad cat rezist.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sugestie: decat 100 abdomene in 10 minute, mai bine un singur exercitiu, dar executat cat poti de lent (2-3 minute). In felul acesta vei fi mereu cu muschii in stare semiincordata, in plus vei fi nevoita sa-ti concentrezi intreaga atentie in zona abdomenului.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...