joi, 27 octombrie 2011

Rata mea- nu mai e alta ca ea!


Dupa cum v-am mai spus, ne-am luat masina printr-un credit auto, contractat la banca ce face parte din acelasi grup cu dealerul auto, dupa un avans considerabil de aproape 40%. Un credit in lei, pe 10 ani, la care platim o rata destul de mica, fata de celelalte produse de creditare existente pe piata, singurul inconvenient ar fi faptul ca masina constituie garantia mobiliara. Am verificat in tot timpul asta care ar fi rata aproximativa in varianta unor oferte de refinantare. In toate cazurile fiind considerabil mai mare, am renuntat sa mai calculez.

Azi ma suna o tipa de la ING, incantata sa-mi prezinte o oferta de refinantare foarte avantajoasa, spunea ea. Eu am lasat-o sa-mi prezinte, ca tare imi place sa ascult poezii din astea la telefon. Au unii un stil de a vorbi care imi face neuronii sa tresalte, asa ca dau curs unor astfel de convorbiri chiar si atunci cand mi-e clar ca nu ma intereseaza produsul sau nu am sanse sa il cumpar. Dupa ce a inceput sa-mi puna intrebari, iar eu i-am raspuns, s-a citit in vocea ei dezamagirea. Oferta ei era putin mai scumpa decat ce aveam eu, nu cu mult, cu vreo 30 de lei per rata, dar evident neavantajoasa.  Bine, eu stiam ca nu sunt sanse sa-mi propuna ceva mai bun, dobanda la noi, care nu mai stiu exact cat e, era mult mai mica la momentul respectiv decat oricare alta pe piata, la lei. Ma indoiesc ca intre timp au micsorat atat de mult celelalte banci. Dar in acelasi timp voiam sa vada ca se poate si cu dobanzi mai mici, poate iau exemplu.

2 comentarii:

  1. Bancile au ajuns sa ne streseze. Mereu si mereu ne promit marea cu sare, iar cand ajungem la ei: surprize:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ii streseaza si pe astia care sunt nevoiti sa dea telefon, dar n-au ce sa faca, au si ei sefi!

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...