vineri, 28 octombrie 2011

Pont pentru cei ce inca nu si-au luat cauciucuri de iarna


Sfatul meu este sa nu va luati doar cauciucurile, luati cu tot cu jenti. Economisiti astfel, in timp, banii dati toamna si primavara pentru montarea lor. Basca evitati aglomeratia din service-uri generata de schimbarea lor. Cred ca orice sofer e in stare sa schimbe o roata, deci n-ar trebui sa fie probleme sa schimbe patru, cand are nevoie. A nins peste noapte? Le pui si gata. Din cate am inteles, aceste cauciucuri de iarna se uzeaza mai repede daca sunt folosite pe drum fara conditii de iarna. Daca luati doar cauciucurile, sunteti nevoiti sa le puneti mai devreme, poate cu mult mai devreme de prima ninsoare, timp in care se vor toci. Daca le luati cu tot cu jenti, le puneti cand da ninsoarea.

3 comentarii:

  1. Eu o sa-mi iau cauciucuri sh, ca n-o sa dau 8-9 sute de lei pe unele noi. SI e foarte corect cu jantele la pachet, dar n-am cascaval si pentru ele :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa am facut si eu. Mi s-a parut o idee buna, mai ales ca nu-mi place deloc sa fiu independent de service-uri.
    Am cumparat jentile, mai ramane sa cumpar si anvelope de iarna. Daca le voi mai cumpara.

    RăspundețiȘtergere
  3. trebuia facuta treaba asta de acum 2-3 luni de zile.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...