luni, 31 octombrie 2011

Cum merge dieta


Daca ar avea picioare ar merge. Ca tot ma intrebase Loopoo, care se pare ca mi s-a alaturat si el dupa o portie sanatoasa de hamburgei, zic sa scriu despre asta, decat sa zic doua vorbe intr-un comentariu. Am o problema cu un kilogram. Cand apare, cand dispare. Azi nu m-am cantarit insa, dar ma simt usoara si poate de-aia am evitat, ca sa-mi mentin optimismul si sugestia ca-s pe drumul cel bun. Pacatuiesc din cand in cand cu cola. Si asta pentru ca nu mi-am marturisit in casa intentiile, caci cunosc opinia sotului legata de slabit. Cum i-o placea lui sa vada muntele asta de sunci care sunt, nu stiu. Mie nu-mi place si de-asta trebuie sa fac ceva. Si cand el pune in carucior pachetul de doua sticle de cola, cum sa refuz? Dar macar sa reusesc eu sa rezist in continuare altor tentatii, ca n-o fi asta cel mai rau lucru. M-am aprovizionat cu niste ceai Silueta perfecta 2. Fac precizarea fiindca este si Silueta perfecta simplu, si de-ala aveam deja in casa, dar nu am reusit sa beau 3 cani in fiece zi. Azi incep cutia noua, sper sa-mi placa mai mult gustul.

As avea nevoie de ceva rezultate de incurajare, sa-mi ridice moralul in privinta asta, sa ma impulsioneze, ca nu prea am tragere de inima cand vad ca eforturile sunt in zadar. Totusi, in  ciuda sentimentului de zadarnicie, incerc sa rezist pe baricade. Nu stiu daca e cea mai puternica motivatie, dar o fac pentru mine, pentru a scapa de starile depresive ce ma incearca atunci cand imi caut haine sau cand pur si simplu ma imbrac cu ceva sau doar ma privesc in oglinda.

7 comentarii:

  1. Dieta mea este cea mai sanatoasa: strict vegetala.
    Cola nu prea beau, in schimb torn cafea, cam multa - din pacate, si ceva tutun. In rest, doar lucruri simple, ca acum 100 de ani.
    Am citit multe despre mezeluri, carne, dulciuri, cola si sucuri carbogazoase, ceaiul negru sau verde, cafea, tutun, alcool, etc - toata nu fac decat sa ne distruga pic cu pic.
    P.S. cine vrea sa scape de Kg in plus ii recomand cura cu salata, fie ea si de fructe, fara zahar, frisca, sau alte minunatii. Insa nu exagerata, caci anemia sta la cotitura.

    RăspundețiȘtergere
  2. da ceva sport ai încercat? :) nu ţi-am urmărit paşii de la început, dar să ştii că poţi înregistra minuni, la o adică

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa faceam si eu, si sper sa nu mai fac - dupa ce ca nevasta-mea e pofticioasa la dulciuri, tot eu ii aduceam acasa prajituri, pateuri, dulciuri si Pepsi. Asa ne-am ingrasat ca porci, impreuna. E drept ca tot impreuna am si slabit, asa ca acum e episodul cu clabitul. Salate am bagat si eu la greu, insa tot am mai mancat cate un dulce. Acum, fiecare isi stie organismul, mai ales daca nu e la prima dieta. Ce ti-a mers inainte, iti va merge si acum (ma refer la metoda), numai ca e din ce in ce mai greu ca kilele sa scada.
    Vointa, si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am avut la un moment dat nevoie sa scap de cateva kile bune. Am incercat cu ceai si n-a iesit nimic :D Pe urma am auvt o gramada de probleme, plus foarte mult de munca si n-am mai avut nici timp, nici chef sa mananc. Si am slabit kilele dorite :)

    RăspundețiȘtergere
  5. totul tine de vointa.e ca si cum te-ai lasa de fumat.nu vreau sa ma laud insa am slabit 96 kg la 73 in doar 3 luni.fara sala, fara diete speciale.doar prin munca,foarte multa munca,cam 16 ore pe zi intr-un training pentru o functie la care am renuntat dupa inca alte 3 luni.eu pot sa ma consider norocos,fara sa vreau am dat jos acele kilograme.pentru altii este mai dificil,mai ales daca esti pofticioasa de fel,nu ai timp de sala,bani de diete costisitoare si tot asa..

    RăspundețiȘtergere
  6. Miscare si niciodata sa nu te saturi, fara paine, carofi, paste, orez, dulciuri...daca poti.Bafta multa!

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...