luni, 17 octombrie 2011

La multi ani, bunicu’ Misu!


Astazi este ziua de nastere a bunicului meu si, desi i-am telefonat sa-l felicit personal, m-am gandit sa il felicit si pe blog, ca doar ajunge pana la urma si la el articolul printr-o foaie scoasa la imprimanta.

Misule, sa fii sanatos si fericit, sa ne traiesti macar pana la suta de ani! Te iubim mult, mult, mult, mai ales eu, febletea ta. Iti multumesc pentru tot ceea ce ai facut mereu pentru mine, pentru tot ajutorul acordat si pentru toate mofturile, capriciile pe care mi le-ai implinit de mica si pana acum. Iti multumesc pentru toate eforturile pe care le-ai facut si pe care le faci ca noi toti sa nu ducem lipsa de nimic si pentru a ne face mereu surprize placute. Si daca te uiti cumva in buletin cu jale, sa stii ca au gresit acolo anul nasterii. Mai pune doua decade ca sa iasa apoi varsta corecta.

La multi, multi ani!!!

2 comentarii:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...