marți, 18 octombrie 2011

Lume, lume- Kilipirim editia de toamna!


Aseara, teletextul intesat de stiri obositoare, mi-a adus si o veste buna. De maine 19 octombrie pana duminica, 23 octombrie, la Sala Dalles are loc editia de toamna a targului de carte Kilipirim. Si, dupa cum sugereaza denumirea, vom gasi chilipiruri in materie de carti. Dat fiind ca avalansa cartilor pentru mine a inceput acolo, nu voi lipsi nici de data asta si sunt nerabdatoare, de parca as astepta Craciunul. Sa nu va asteptati sa ma intorc insa cu 17 carti ca asta-primavara, caci din categoria carti noi, mi-am cam facut plinul. Ei, evident ca au mai ramas carti pe care mi le doresc, si daca ofertele de preturi vor fi pe masura buzunarului meu, e o sansa sa le cumpar acum.

Asadar, aviz amatorilor! Tocmai ce voiam sa caut informatii despre Gaudeamus, ce are loc in noiembrie, caci duceam dorul unui targ de carte…si vestea a picat pe neasteptate, o surpriza cat se poate de placuta.

Un comentariu:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...