luni, 3 octombrie 2011

Si avem un nou Cod Civil


S-au chinuit alesii nostri si acum avem, dupa amar de vreme, un nou Cod civil. Mai bun, mai prost... vom vedea. Recunosc, inca nu l-am studiat. Ce am mai auzit pe la stiri. E musai sa il cumpar si sa vad ce noutati aduce. Sunt foarte curioasa, sa stiti. Desi nu stiu de ce sunt putin sceptica, la cum se fac legile in tara asta. Dar, sa nu ma pronunt pana nu vad ce e vorba. Doar voiam sa subliniez ca nu sunt atat de deschisa la schimbari, dat fiind ca ele vin din partea unui organ legiuitor ce a produs multe dezamagiri.

4 comentarii:

  1. Aicea nu ma bag, tu esti cu de-astea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Loopoo: Adicatelea de ce sa nu te bagi? Ne priveste pe fiecare din noi ce purtam cu mandrie titlul de cetateni romani. Nu trebuie sa fi studiat dreptul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu l-am cumparat inca, sper insa sa nu gasesc in el cine stie ce idiotenii, caci nu mai m-ar mira nimic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai nici eu nu prea am incredere in hotii astia

    :)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...