Fara chef


Luni…imi suna ciudat, de parca as auzi acum prima oara cuvantul si incerc sa-i gasesc semnificatia. De unde vine, ce gen, ce numar are? Cred ca m-am damblagit de ma apuc sa fac analize gramaticale. Da, e o alta zi de luni, si e mohorata si apasatoare. Si cu siguranta si rece. Si mai vine si dupa o duminica nici pe departe incantatoare, ci anosta, efectiv plictisitoare, ba chiar obositoare pentru mine. Va dati seama ca, daca e ceva in clipa asta care nu-mi prisoseste (in afara de bani), acesta este optimismul, energia pozitiva.

E naspa ca incep asa saptamana, dar sunt cu fundu-n sus si n-am ce face. Nu ma incanta nici faptul ca la cantar arata un kg in minus. E doar o variatie obisnuita, nu ma simt mai usoara ca de obicei, deci n-o consider o resusita. Reusita va fi abia cand se vor duce 5 kilograme, atunci as simti ca-s pe drumul cel bun. Dar pana atunci…

Chef…de ce sa am eu chef acum? Am destule de facut prin casa, dar n-am starea necesara sa ma ocup de ele. Sa merg undeva? Unde? Nu preconizez nimic interesant si e una din zilele in care am o nevoie stringenta de ceva interesant care sa ma scoata din starea asta.

Comentarii

  1. Luni nici iarba nu creste....ma simt terminataaaaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu stiu ca zilele sapyamanii sunt denumite dupa stele. Iar LUNI e chiar ziua Lunii.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Huliganii- Mircea Eliade

Aroma zmeurei de câmpie

De neînțeles...