luni, 24 octombrie 2011

Fara chef


Luni…imi suna ciudat, de parca as auzi acum prima oara cuvantul si incerc sa-i gasesc semnificatia. De unde vine, ce gen, ce numar are? Cred ca m-am damblagit de ma apuc sa fac analize gramaticale. Da, e o alta zi de luni, si e mohorata si apasatoare. Si cu siguranta si rece. Si mai vine si dupa o duminica nici pe departe incantatoare, ci anosta, efectiv plictisitoare, ba chiar obositoare pentru mine. Va dati seama ca, daca e ceva in clipa asta care nu-mi prisoseste (in afara de bani), acesta este optimismul, energia pozitiva.

E naspa ca incep asa saptamana, dar sunt cu fundu-n sus si n-am ce face. Nu ma incanta nici faptul ca la cantar arata un kg in minus. E doar o variatie obisnuita, nu ma simt mai usoara ca de obicei, deci n-o consider o resusita. Reusita va fi abia cand se vor duce 5 kilograme, atunci as simti ca-s pe drumul cel bun. Dar pana atunci…

Chef…de ce sa am eu chef acum? Am destule de facut prin casa, dar n-am starea necesara sa ma ocup de ele. Sa merg undeva? Unde? Nu preconizez nimic interesant si e una din zilele in care am o nevoie stringenta de ceva interesant care sa ma scoata din starea asta.

3 comentarii:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...