joi, 6 octombrie 2011

Mi se pare normal sa…


Cand ti-ai anuntat vizita la cineva si ceva te impiedica sa ajungi la ora stabilita mi se pare normal sa anunti. Chiar daca e vorba de o ora sau jumatate de ora. Asa mi se pare normal. Mai ales daca ai telefon mobil. Doar asta este una din utilitatile acestuia. Cand depasesti sfertul academic, mi se pare de bun simt sa il anunti pe cel ce te asteapta. Ca poate are si el altceva mai bun de facut decat sa te astepte pe tine, care nu dai niciun semn de viata. Stiind ca trebuie sa vii, omul nu poate pleca de acasa, ca poate pici dintro clipa in alta si deh, nu e frumos. Asa ca un scurt apel pentru a anunta ca intarzii e cea mai simpla varianta, evitandu-se astfel tensiuni inutile.

La fel consider ca trebuie sa procedezi in cazul unei vizite inopinate. Suni cu cateva minute inainte macar, nu suni direct la usa.

Vi se pare ca exagerez?

Un comentariu:

  1. Nu exagerezi deloc. Si mie imi place punctualitatea, si mai ales am pretentia sa suni daca vrei sa-mi faci o vizita, ca sa stiu ce program imi fac. Nu-mi plac surprizele netam-nesam.

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...