marți, 25 octombrie 2011

Ce-nseamna sa fii client in Romania


Din comoditate, imi platesc rata la posta. Celelalte variante disponibile sunt mai complicate, fie drumuri prea lungi, fie lipsa cardului sotului, ca el e titularul creditului, in fine, cel mai usor fizic este plata prin posta. Numai ca iubita posta romana (lipsa majusculelor e intentionata, se-ntelege, cand va merita, i le voi oferi) intampina mari greutati la transferul banilor. Daca la inceput ii transferau cel tarziu a doua zi, cu timpul au inceput sa aiba intarzieri de doua-trei zile, o data a fost cica o defectiune si au intarziat mai mult, dar apoi au ramas la doua-trei zile, ceea ce n-ar fi fost mare problema, ca reuseam sa pun banii inainte cu 4-5 zile de scadenta.

In ultimele luni insa, au aparut probleme. Nu mai e vorba doar de 2-3 zile pana transfera, ci chiar mai mult de 10 zile. In septembrie am platit pe 16 si au intrat in cont pe 27! Luna asta am platit pe 18, si sunt curioasa cand vor intra, da’ asta descopar peste vreo 3 saptamani cand vine extrasul. Chestia e ca astia de la banca unde am creditul s-au sesizat ca posta romana e vinovata de intarzieri si, desi recomanda sa platesc cu macar 3 zile inainte de scadenta, ceea ce se intampla de fiecare data, se eschiveaza ca nu pot impiedica o eventuala raportare la biroul de credite, desi culpa nu-mi apartine si nu ar fi normal sa mi se imputeze mie intarzierea. Nu-i asa ca e frumos?
  
Nici nu pot plati la inceputul lunii ca sa fie timp. Banii de rata intra pe card pe 15, 16 sau 17, in functie de cum cade ziua de 15. Totusi… suntem in 2011, in plina era informatica, nu se mai cara banii cu trasura dintr-o parte in alta, chiar e nevoie de 11 zile sa faca un amarat de transfer? Si ditamai banca nu poate lua masuri impotriva postei? Pana la urma, cu ea avem un contract si ea este cea care ar trebui sa se asigure ca pune la dispozitie conditii optime clientilor si mai ales, ca acestia nu intampina dificultati prin modalitatile de plata puse la dispozitie. Zic si eu, dar sunt constienta ca totusi, vorbim de Romania, unde trebuie sa platesti si pentru a trage aer in piept, unde clientul are automat statut de hot, nu de stapan si multe altele pe care le simtiti zilnic pe-a voastra piele.

3 comentarii:

  1. cele mai proste servicii,cozi interminabile,personal slab pregatit si foarte lent,lipsa de profesionalism asta gasesti la posta romana.ma mir cum de nu pierd coletele pe drum la cat de prosti sunt.posta romana a ramas acelasi serviciu ca inainte de 89 cu aceleasi babe si aceleasi vesnice probleme

    RăspundețiȘtergere
  2. Am luat clanta cu UPC-ul acum cativa ani, si m-am strofocat cu chitante trase la cserocs 2-3 luni, astfel incat mi-a trecut. Platesc la ei, ca sa nu mai am surprize.

    RăspundețiȘtergere
  3. e greu cu posta roamana dar pana o sa-si revina ne folosim de ce avem...

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...