vineri, 24 februarie 2012

Cateva articole interesante de pe bloguri (si nu numai)


Nici nu stiu cum sa incep, poate spunandu-va ca am simtit din nou nevoia de a va face cunoscut ce am citit eu interesant pe net in ultimele zile.
Incep cu Tanna, un articol scris de Mircea Vladut pe marginea unui documentar pe care acum imi doresc foarte mult sa il vad si eu. Insa la orele la care ma pot eu uita in liniste pe National Geographic, History si altele asemenea din bogata paleta a televiziunilor educationale, nu prea se difuzeaza chestii atat de faine.
Loopoo m-a facut sa intentionez sa cumpar niste somon. Dar, dupa ce am rugat-o pe tanti de la raionul cu peste sa-mi cantareasca doua bucatele, m-am vazut nevoita sa-l las acolo, costa 36 de lei, mai mult decat imi permiteam sa cheltui pentru o singura masa.

Editura ALL lanseaza azi, in Starbucks Sun Plaza colectia Iubiri de altadata. Prezentari ale primelor carti din aceasta colectie gasiti aici si aici.
Recenzia lui Razvan si articolul din Casa cu Nuci ce trateaza aceeasi tema m-au pus putin pe ganduri... oare chiar as vrea sa ma intorc in timp, daca as avea posibilitatea? Daca pun mana pe carte Vei fi acolo? de Guillaume Musso va dati seama ca o citesc, nu?

Puteam face o lista mai lunga, dar timpul m-a presat sa o inchei mai repede decat as fi vrut.

Un comentariu:

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...