luni, 6 februarie 2012

A sosit cartea de la ALL

Azi, cand eram pe-afara, m-a sunat tipul de la curierat sa-mi vesteasca sosirea coletului de la ALL. Si iata-ma in posesia cartii mult dorite. Cartea prin care particip la campania vALLuntar initiata de Editura ALL. Acum sunt in cumpana, abia am inceput ieri o carte, si nu stiu ce sa fac… sa o abandonez in favoarea cartii primite, sau sa incerc sa am rabdare pana o termin? N-as mai avea mult, doar vreo 170 de pagini sau chiar mai putin,
insa dilema e mare. Sa mai aman o lectura incitanta pentru una savuroasa, dar lipsita de suspans? Grea decizie.

Voi, ceilalti care v-ati inscris in campanie, v-ati primit cartile? Si daca ati fi in cazul meu, ce ati face?

6 comentarii:

  1. Si eu tot azi am primit-o si sunt in aceeasi dilema :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu obisnuiesc sa abandonez o carte decat daca nu imi place si nu reusesc sa ma tin de ea, ceea ce nu e cazul celei pe care po citesc, insa atractia celei noi e atat de mare... :)

      Ștergere
  2. La mine e ceva mai usor pentru ca am inceput Viata lui Pi..e ok, dar nu foarte sau poate, am senzatia asta, fiimd la inceput :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am primit-o! Tin telefonul cu mine peste tot! :((((((

    RăspundețiȘtergere
  4. inca nu am primit. dar.. astept!

    RăspundețiȘtergere

Roberto Bolaño - „Anvers” și nu numai

Sunt doar câteva luni de când am început să îl citesc pe Bolaño și nu mă pot opri. Îi mulțumesc pe această cale scriitorului Radu Găvan c...