joi, 2 februarie 2012

De prin blogosfera- selectii

N-am mai facut de mult o trecere in revista a articolelor pe care le-am gasit interesante pe bloguri. Am simtit de multe ori nevoia, dar n-am avut timp si de asta.

Am ras cu/de :
Stirile apocalipsei pe care Angela Tocila ni le aduce la cunostinta periodic. A ajuns deja la editia a saptea.
Chucky in prezentarea facuta de Sfbacterie.


Mucii lui Loopoo care s-au apucat de bungee jumping

Am reflectat la cele spuse de:
Florentin ...de pe str. IL Caragiale
Mircea Vladut in mai multe articole, din care am ales ca fiind cele mai cele Autodefaimarea, Drept si scop si Educatia civilizata ( ca sa ma limitez doar la cele mai recente)

Pur si simplu mi-au placut:
Cronologia unei săptămâni de iarnă a lui Tudor Enea
Cum, cand si ce citim?, un Punct pe “I” pus de Ioana
Recomandarea de lectura facuta cublandete- Jean Paul Sartre “Mustele”
Paltonul bunicului din Casa cu Nuci
Recenzia facuta de Rontziki la cartea Matei Brunul
Pe blogul Editurii Litera am gasit un interesant manifest pentru lectura

5 comentarii:

  1. Multumec pentru apreciere (si mentionare).
    P.S. Imi place aspectul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E meritul tau. Cat despre aspect, m-am chinuit sa fac niste modificari. Ma bucur ca iti place. Am reformat si blog-roll-uri, impartind in trei categorii. Simteam nevoia de o schimbare pe aici. :)

      Ștergere
  2. Si eu doresc sa complimentez aspectul nou al blogului. Chiar cred ca albul este o culoare clara care ti se potriveste chiar f bine la stil, (desi se spune, mai ales in legatura cu haine sau mobila, ca e o culoare greu de intretinut, sau re haine ca poate accentua anumite imperfectiuni, mie nu-mi pasa, albul e alb, e si el teoretic posibil frumos ca culoare, si unor persoane le sta bine atat imbracate cat si inconjurate de alb.)

    PS Am remarcat si nuanta de mov, e si aia total OK complementar fata de alb.

    RăspundețiȘtergere
  3. si pana la urma selectia s-a facut.
    Stiam io! :)

    RăspundețiȘtergere

Marea mă cheamă la ea

N-aș putea explica pe scurt de ce atâtea emoții mă străbat când urmează să plec la mare. Sunt emoții plăcute și o nerăbdare care mă plaseaz...