miercuri, 29 iunie 2011

Dilema


Sunt fericita cand reusesc sa obtin ceva palpabil de pe urma pasiunii mele, chiar daca sau mai ales acel ceva reprezinta tot o carte. Recenzia la cartea „O papusa sau alta”, pe care o gasiti in sectiunea de recenzii, a fost publicata pe site-ul Nemirabooks.ro si am fost recompensata cu un cupon de reducere 100 % pentru achizitionarea unei carti de la Nemira...acum ramane sa o aleg, nici nu stiti ce greu imi vine, nu stiu pe care sa o aleg...cu siguranta voi alege una  pe care nu mi-am permis-o ca pret, insa momentan nu ma pot opri la una anume. Si e deja a treia zi in care ma chinui sa aleg...azi oricum nu ma lasa vremea sa ma duc sa o ridic, asa ca mai pot amana decizia. Ceva sugestii? Daca le aveti, le primesc cu mult drag.

3 comentarii:

  1. Bravooooooooo! O mica sugestie : Evanghelia dupa Satana ( cartonata, destul de scumpa si un subiect pe cinste)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesanta sugestia ta...multumesc! Acum caut opinii despre ea. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Uneori asa fac si eu: caut cat mai multe recenzii sau macar cateva randuri despre o anumita carte si nu de multe ori am gasit lucruri cam neplacute, dar citind am descoperit cu totul altceva. Stii doar, fiecare trece firul narativ prin filtrul propriu, realitatea mea e diferita de a ta ...

    RăspundețiȘtergere

Roberto Bolaño - „Anvers” și nu numai

Sunt doar câteva luni de când am început să îl citesc pe Bolaño și nu mă pot opri. Îi mulțumesc pe această cale scriitorului Radu Găvan c...