sâmbătă, 25 iunie 2011

Relaxare de week-end

Nu ma asteptam, dar o parte din incordarea de care va vorbeam a disparut in cursul aceleiasi zile...poate ca nici nu era atat de dificil sau poate ca asa imi place sa cred acum, cand totul e mai bine. Si, in incercarea de a ma relaxa, m-am bucurat de soare, asa cum nu credeam ca o voi putea face intr-o zi caniculara, cand tot ce iti doresti e putina umbra, putina racoare. Cerul era atat de senin, incat se intrezarea o particica firava a lunii...un cer atat de clar...si ma gandeam cat imi va lipsi soarele daca previziunile meteo se vor adeveri...incercam sa ma incarc cu energia lui, sa o pastrez in interiorul meu pentru zilele invaluite de nori...apoi am realizat ca nu eu sunt sursa bucuriilor mele, desi eu sunt cea in masura sa le dea frau...azi, ziua a inceput sub auspicii destul de bune, in pofida instabilitatii vremii...noaptea trecuta m-am trezit din nu stiu ce motiv si am constatat ca afara e furtuna...si ciudat, dar mi-a placut...chioara de somn, am stat si am privit un pic pe geam...mi-am dat seama ca azi programul nu va fi prea departe de casa si, totusi, nu mi-am stricat dispozitia...nu e nici o zi buna, dar nici o zi rea...e o zi neutra...aerul e cam sufocant, apasator chiar, dar nu-mi imprima niciun strop de nervozitate...dupa ce doarme bebe, ma voi cufunda in paginile cartii, caci nu am treburi urgente de facut...am aranjat pana acum prin casa si nu-mi ramane decat de gatit, dar asta o pot face si spre seara...tati e plecat cu treaba, asa ca il vom astepta cuminti, in casa...si poate, diseara, vom iesi undeva...Voi cum va petreceti acest week-end capricios?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Roberto Bolaño - „Anvers” și nu numai

Sunt doar câteva luni de când am început să îl citesc pe Bolaño și nu mă pot opri. Îi mulțumesc pe această cale scriitorului Radu Găvan c...