vineri, 23 septembrie 2011

Ma duc sa fac o reclamatie la Carrefour


Nu v-am mai povestit de mult cum e la cumparaturi. Ca de obicei, am fost la Carrefour aseara. Am luat ce-am luat si la casa am platit. Trebuia sa-mi dea casierita rest 4, 85 lei. Mi-a dat zambind 4, 50 lei, fara ca eu sa fi schitat vreun gest ca ii las ei maruntisul. De regula, astea se cauta sa dea clientului si 50 de bani, chiar daca pana la urma primesc maruntisul. Ei, asta nu s-a mai sinchisit sa caute, si-a  luat singura ciubucul. Sa zicem ca atitudinea ei nu m-ar fi deranjat foarte mult, decat ca fapt in sine, ca nu era vorba de 50 de bani, ci de mai mult, fara de care ea nu mi-ar fi vandut ceva.
Faza mai grava am vazut-o acasa, mult mai tarziu, cand se inchisese magazinul, ca altfel eram in stare sa merg atunci sau sa-l trimit pe al meu. Cumparasem si 4 iaurturi care se vindeau cate 4, iar pretul era 4, 90 lei pentru toate 4, nu se calcula la bucata. Ei bine, acasa cand am studiat bonul, mi-a sarit in ochi: 4* 4, 90 la iaurturi. Adica platisem 19,60 lei pe 4 paharele de iaurt a cate 125 grame fiecare. Nici de-ala bio daca era, nu costa atat. Prin urmare, acum ma voi duce acolo sa reclam, sa vad ce rezolv. Sper sa rezolv, pentru ca e vorba de aproape 15 lei. Probabil n-o voi gasi pe respectiva, care mai mult ca sigur ar spune ca a gresit, ca n-a fost cu intentie. Ei, fas!...ne-a vazut cu copil mic si s-a gandit ca nu ne mai intoarcem la ora aia inapoi sa cerem explicatii si, mai ales, ca avand pe cap un copil mofturos, n-avem noi timp sa ne uitam pe bon.
Sunt tare curioasa cum procedeaza Carrefour in asemenea situatii. Sper ca exista camere care sa dovedeasca ce produse mi-au fost taxate. Altfel, inseamna ca tantile astea pot taxa cat vor ele, clientul putand fi apoi acuzat ca minte, in cazul in care reclama ca i-ar fi fost taxate mai multe bucati decat a cumparat. Si mai ales sunt curioasa cat va dura sa imi recuperez banii. Nu e o suma mare, dar nu ma dau banii afara din casa. Asa ca am fugit, nu mai am rabdare. Va povestesc cand revin ce-am facut.

4 comentarii:

  1. Si eu am ajuns in asa zisul supermarket din Brasov care in afara ca preturile incorecte afisate la rafturi mai au si tupeul sa te alerge dupa ce iesi de la casa. Ma opreste un nea paznicul,asta dupa ce facusem cam 20 de metri de casa imi cere bonul si zice sa merg cu el ca nu este in ordine un produs de pe bon si ca nu se regaseste pe bon...insista sa mergem mai departe de privirile celor prezenti in magazin ,eu intreb"ce sa intamplat ?'el ...hai mai incolo ca vreau sa vad ce ai si in plasa .....ma opresc ,ii scot pe loc tot ce am in plasa ....ma ratoesc la el si ii zic sa mergem la casa respectiva...merg...scaneaza respectivul produs...care era si pe bonul meu...el avand in tot acest timp alt bon in mana...SI LA URMA MA INTREABA DE FAPT DACA M-AM UITAT SI DACA AM PUS MANA PE ANUMITE PROSUSE DE PE ANUMITE RAIOANE....SI II ZIC'DA' ....in concluzie aste fac misto de noi pe bani nostri si cel mai bine din p.d.v. al celor care au acest magazin sa luam produsele lor proaste si descomplectate fara a vedea ce cumparam cu bani nostri!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate nici la partea online nu stau mai bine cei de la Carrefour. Daca aveati vreo intentie sa folositi acest serviciu - renuntati - livrarile se fac printr o firma de curierat in pungi mari sigilate - bineinteles ca n ai cum sa verifici in detaliu daca totul e in regula iar curierul se grabeste ca "mai are si alte comenzi de livrat", iar dupa ce despachetezi constati ca din comanda lipsesc diverse produse. Am incercat sa iau legatura cu cei de la Carrefour ca sa reclam lipsa produselor, doar ca nimeni nu raspunde la reclamatii.

    RăspundețiȘtergere
  3. La fel ca Sorina am patit si noi, inca mai astept un raspuns la reclamatiile inregistrate telefonic si online.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt prea multe moduri de a insela clientii la Carrefour: schimbarea etichetelor de pret afisat la produse ,ascunderea produselor cu pret redus in spatele produselor mai scumpe,schimbarea locului pe raft asfel ca pretul de pe eticheta nu corespunde cu pretul conform codului de bare,prezentarea de bunuri la oferta in limita stocului disponibil (Stoc care ar trebui sa asigure vanzarea pe toata perioada reducerii nu o ora sau doua )sau pur si simplu produse la pret redus, care de fapt in raft sunt la pret majorat !
    Concluzia e ca trebuie sa evitati sa faceti cumparaturi la Carrefour,sa se duca in tara de origine cu politica lor de a face comert ,nu sa - si bata joc de romani. Asa a facut si Selgros cand era plin de clienti.
    Avea aceeasi politica a magazinului.Acum are cativa clienti care se plimba agale printre rafturi si citesc atenti etichetele.

    RăspundețiȘtergere

Un fel de come back deși n-am plecat nicăieri (despre cărți, școală și altele de-ale vieții)

Cam lungă pauză de blog, aproape două luni. Și asta pentru că programul meu este tot mai încărcat, fiică-mea a început clasa întâi, am intr...