vineri, 23 septembrie 2011

Nota 10 pentru promptitudine


Dupa cum va spuneam, am mers la Carrefour sa imi recuperez banii platiti in plus pentru o taxare incorecta. Si ma asteptam sincer la o taraganare in dulcele stil romanesc, cu cerere catre nea directoru’, cu aprobare in nu stiu cate zile si eventual programare pentru ridicat enorma suma de 14,70 lei. N-a fost deloc asa. Am mers la serviciul pentru clienti si am expus problema, mi-a luat domnisoara de acolo bonul, a verificat ceva pe acolo, nu stiu ce, si in nici 5 minute aveam si banii si bonul inapoi. Nu mi-a venit sa cred.

6 comentarii:

  1. E bine ca mai facem si progese uneori... Si eu am patit ceva asemanator, tot la Carrefour si s-a rezolvat cat ai zice peste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci să nu-i mai poreclim Carrefură, măcar pentru o perioadă?

    RăspundețiȘtergere
  3. Oamenii mai si gresesc ;) In hipermarketuri foarte rar se intampla sa nu dea restul pana la ultimul banut. Mie nu mi s-a intamplat niciodata. Este politica magazinului (fie ca e vorba de Auchan, Carrefour, etc.), adusa de la mama lor.
    Daca spuneai de magazinul din colt sau mai stiu eu care, ma si miram ca doar atat... :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cumnata mea lucreaza in Carefour, la casa. Si de la ea stiu ca orice banut in plus nu poate fi luat acasa, deci nu au nici un interes sa "fure" la casa.
    Acum, deh! fie o greseala, fie cine stie...

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa e normal. Anormal e ca noua ni se pare ceva extraordinar acest firesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Amiuta: Bine spus...dar, din pacate, cam greu se schimba mentalitatea. Suntem obisnuiti sa fim tratati ca niste hoti si ni se pare firesc sa fie asa.

    RăspundețiȘtergere

Roberto Bolaño - „Anvers” și nu numai

Sunt doar câteva luni de când am început să îl citesc pe Bolaño și nu mă pot opri. Îi mulțumesc pe această cale scriitorului Radu Găvan c...