marți, 6 septembrie 2011

Pentru cei care pana cum nu puteau comenta


...am rezolvat problema. Printr-o simpla selectare ca pagina de comentarii sa nu mai fie incorporata. Si pana acum, optiunea conform careia putea comenta oricine, inclusiv anonimii, era activata. Dar n-am idee de ce nu permitea oricui sa comenteze. Intrucat am fost sesizata si in trecut de aceasta problema, si de curand de eSorin, am urmat indicatiile acestuia si iata ca acum poate comenta oricine. Pe mine una nu ma incanta prea mult acest tip de pagina, dar ma sacrific, pentru a permite accesul tuturor celor ce vor sa-si spuna parerea. Sper sa nu va creeze dificultati aceasta modificare.

6 comentarii:

  1. @ Ioana: Si pe mine ma enerveaza...sa vedem cat rezist cu ea asa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai este o optiune, care simplifica comentariul: tip fereastra pop-up (parca asa se scrie) in care-ti apare o fereastra mica, separata, cu comentariile de la acel articol. Poti sa derulezi si pagina cu comentarii si pagina cu articolul pe care-l comentezi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar poti sa bifezi acolo: comentariile vor fi afisate sub postare si va fi ca inainte, numai ca vor putea lasa comentarii si anonimii sau cei fara cont google( trebuie sa bifezi si optiunea asta). :)
    Taraam.

    RăspundețiȘtergere
  4. E bine si asa, era bine si inainte. Am mai intalnit modelul asta de casuta de dialog la bloguri Blogspot. Nu ma deranjeaza. Stii ca nu sunt pretentios :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Slava Domnului, am semnalat si eu problema catorva posesori de bloguri, unii au tinut cont de sugestie, altii nu. Din fericire cei care au tinut cont sunt mai multi, pana la urma prea putin conteaza aspectul estetic, mai mult conteaza sa iti poata comenta oamenii, nu? :-)

    RăspundețiȘtergere

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...