joi, 29 septembrie 2011

Pentru ca m-a emotionat




Probabil ca multi dintre voi cunoasteti reclama Cosmote. Eu nu o stiam, caci nu prea am obiceiul sa pierd vremea la reclame. Am vazut-o pe un blog, nu-mi mai amintesc unde, dar n-am putut sa dau drumul la sonor, deci mare lucru nu intelesesem din ea. Pe urma am uitat de ea si am vazut-o aseara, de data aceasta cu sonor si am fost foarte impresionata de continutul ei si de mesajul pe care il transmite. Nu stiu daca te convinge sa cumperi serviciile respective, dar cu siguranta iti da de gandit, te emotioneaza, te sensibilizeaza. Eu una nici nu am retinut exact la ce se face reclama, cazusem pe ganduri si pielea mi se zbarlise. Nu-mi sta in obicei sa postez filmulete, dar de data asta fac exceptie, pentru ca merita.

Sa ne gandim mai mult la parintii, la bunicii nostri, care cu dragoste n-au inconjurat cand eram mici, cu drag ne-au raspuns la intrebarile de multe ori naive si plictisitoare, cu rabdare ne-au ascultat si ne-au invatat ce inseamna fiecare lucru. Sa le rasplatim eforturile, sa le acordam mai multa atentie, chiar daca uneori poate ne sacaie... si noi i-am sacait candva si ei nu ne repezeau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce rămâne din noi

Pe timpul foametei de după al doilea război mondial, copii din satele sărace ale Moldovei au fost suiți în trenuri și duși în Ardeal, acolo ...